دیپلماسی" دینی/ تقویم فرهیخت: ۲۷ مهر ۱۴۰۲، برپایی سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در مشهد

  • بازدید: ۹۷۵
دینی/ تقویم فرهیخت: ۲۷ مهر ۱۴۰۲، برپایی سومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در مشهد
آستان قدس رضوی

به گزارش آستان نیوز، جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) که با اهدافی همچون «ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی» و «شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور» پایه گذاری شده، طی دو دوره برگزاری مورد استقبال قابل توجه اهالی رسانه قرار گرفته و این استقبال و مشارکت، اراده برگزارکنندگان رویداد، برای ارتقای کمی و کیفی آن را نیز افزون کرده است.
در همین راستا سومین دوره این جشنواره در شش محور موضوعی و شش بخش برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه تا پایان خرداد ۱۴۰۲ برای ارسال آثار به دبیرخانه فرصت خواهند داشت.
مشروح فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) به این شرح است.

«السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)»
اهداف جشنواره
۱. ارتقاء کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی
۲. شناسایی، شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور
۳. تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه های گوناگون به ویژه رسانه های نوین
۴. شبکه سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی
۵. عمق بخشی به محتوای رسانه ای مرتبط با سیره و معارف رضوی

محورهای موضوعی جشنواره
۱. سیره رضوی: تبیین و بررسی نمودهای مختلف فرهنگ و آموزه های سیره وجود مبارک حضرت امام رضا(ع) در محصولات رسانه ای با تأکید بر بررسی نسبت مفاهیم بنیادین و مسائل روز با آموزه های رضوی به ویژه در حوزه انقلاب اسلامی،جهاد تبیین، گفت و گو، اخلاق و تعامل، جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، اخلاق و تعامل
۲. زائر و زیارت رضوی : تبیین، تجلیل و نمایش آثار و برکات زیارت امام رضا (علیه السلام) در زائرانی که به اشکال مختلف حضوری و غیر حضوری (زیارت از بعید) با بارگاه منور رضوی ارتباط برقرار می کنند با تأکید بر پویش جهانی چهارشنبه های امام رضایی و زائران غیرایرانی
۳. وقف و نذر رضوی: بررسی آثار و برکات موقوفات و نذورات به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و ترویج سنت حسنه وقف و نذر در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران و نیازمندان به نام مبارک امام رضا علیه السلام
۴. خدمت رضوی: تبیین و بررسی مفهوم خدمت کریمانه در سیره رضوی و بررسی نمودهای عینی آن درعرصه های مختلف خدمات آستان قدس رضوی در کنار ترویج خدمت کریمانه به نیازمندان به نام مبارک امام رضا(ع) و بازنمایی منش خادمانه خدام ویژه علی ابن موسی الرضا(ع) و همچون خادم الرضا(ع) سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
۵. هویت مشهد الرضا، تبیین و بررسی جایگاه مشهد مقدس به عنوان نماد شهر زیارتی ، بایسته ها و ضرورتها و چالش های پیش روی آن نگاهی نقادانه از منظر اقدامات مسئولانه و عملکرد شهروندی
۶. جهاد تببین : بررسی نقش و جایگاه جهاد تبیین در سیره و کلام ائمه معصومین علیه السلام به ویژه علی ابن موسی الرضا(ع) و هم چنین تشریح عینی راهکارهای جهاد تبیین سیره معصومین(ع) در عصر حاضر
بخش های جشنواره
۱. رسانه های خبری و تحلیلی

شامل محورهای ذیل خواهد بود:
۱. خبر
۲. گزارش
۳. مصاحبه
۴. سرمقاله ، مقاله و یادداشت مطبوعاتی
۵. گزارش خبری رادیویی
۶. گزارش خبری تلویزیونی
بخش ویژه : تیتر
۲. رسانه های مجازی
در حوزه فضای مجازی توجه اصلی بر تولیدات کاربران در بستر فضای مجازی می باشد و محصولات تولید شده در قالب بندی متناسب با فضای مجازی مورد توجه خواهد بود. بر این اساس این حوزه شامل بخش های ذیل خواهد بود:
۱. صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی
۲. پادکست ویژه فضای مجازی( منتشر شده در بسترهای پادکستی)
۳. گزارش ویدئویی ویژه فضای مجازی(خبری یا غیر خبری)

۳. رسانه های صوتی و تصویری
این بخش با تمرکز بر تولیدات رسانه های صوتی و تصویری با تأکید بر محتواهای تولید و پخش شده در رسانه ملی و شبکه های تلویزیونی برون مرزی و بین المللی، سکوها (پلتفرم¬های) ویدئویی و تلویزیون‌های اینترنتی برگزار می شود و شامل بخش های ذیل خواهد بود:
۱. برنامه رادیویی ترکیبی
۲. نمایش رادیویی
۳. فیلم کوتاه
۴. برنامه تلویزیونی(ترکیبی، مسابقه و ... )
۵. مستند
۶. نماهنگ و سرود
۷. پویانمایی و موشن گرافی
۸. برنامه¬های تأمینی
۹. میان¬برنامه
بخش ویژه : فیلم نامه ، ایده و طرح تولیدات رادیویی و تلویزیونی

۴. عکس و گرافیگ

۱. تک عکس
۲. گزارش تصویری
۳. پوستر
۴. تصویری سازی و نقاشی دیجیتال
۵. تایپوگرافی
بخش ویژه : اینفوگرافی
۵. مقاله، رساله و پایان نامه
در این بخش آثار تحقیقی و پژوهشی در قالب های مقاله، رساله و پایان نامه که با محوریت تولید، نشر و ارزیابی محتوای رسانه ای مرتبط با سیره رضوی تولید شده است، مورد توجه خواهد بود.

۶. پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه های اجتماعی
با هشتگ های #چهارشنبه_های_امام_رضایی #همه_خادم_الرضاییم #امام_رضا #ImamReza

جوایز جشنواره
به نفرات برتر هر بخش از جشنواره جوایزی به شرح ذیل اهدا خواهد شد:
نفر اول: تندیس ویژه جشنواره و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی
نفر دوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی
نفر سوم: لوح تقدیر و جایزه نقدی

نحوه ارسال آثار به جشنواره
۱. همه شرکت کنندگان می بایست با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام فرمایند.
۲. ارسال آثار بخش رسانه های خبری و تحلیلی و فضای مجازی از طریق فایل و لینک در سایت جشنواره مقدور است. در صورت حجم بالای آثار در بخش رسانه های صوتی و تصویری(فقط آثاری که بیشتر از ۲۰۰ مگابایت است) علاوه بر تکمیل فرم در سایت، می بایست اثر را در قالب ۲ نسخه دی وی دی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا فایل اثر را و یا لینک نسخه آپلود شده آن را از طریق پیام رسان‌ها همراه با توضیحات و مشخصات به شماره ۰۹۳۵۹۶۵۳۲۰۹ ارسال نمایند.

نشانی پستی دبیرخانه جشنواره
استان خراسان رضوی، مشهد،بولوار سجاد،سجاد ۱، مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)،
کد پستی: ۹۱۸۷۷۹۳۱۱۲
شماره تماس: ۳۷۶۴۲۳۵۴-۰۵۱

تقویم زمانی جشنواره
آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان: مهرماه ۱۴۰۲

شرایط عمومی شرکت در جشنواره
• شرکت‌کنندگان در جشنواره، باید آثار خود را با رعایت شرایط عمومی و اختصاصی جشنواره در قالب زمان‌بندی تعیین شده به دبیرخانه ارسال نمایند.
• اطلاع رسانی جشنواره، فرایند ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت دبیرخانه جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir انجام می شود.
• آثاری که در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۰ تا پایان مهلت ارسال اثر در یکی از نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری (دارای مجوز) و شبکه های اجتماعی منتشر و یا در شبکه های داخلی و برون مرزی صدا و سیما و یا شبکه های بین المللی و یا تلویزیون های اینترنتی و ... پخش شده است در جشنواره شرکت داده می شوند.
• آثاری که در جشنواره اول و دوم حائز رتبه و برگزیده شده اند امکان شرکت مجدد ندارند.
• تکمیل فرم مشخصات فردی و رسانه‌ای به همراه مشخصات کامل اثر در سایت جشنواره الزامی است.
• دبیرخانه جشنواره پس از دریافت اثر از شرکت کننده و بررسی اطلاعات ثبت شده طی ده روز کاری تایید ثبت اثر را به شرکت کننده اعلام خواهد نمود.
• آثار نباید مغایر با قوانین و مقررات جاری، فرهنگ و ارزش‌های ملی و دینی باشد.
• آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره فقط از پدیدآورنده و صاحب حقوقی اثر یا نشریه چاپ شده پذیرفته می‌شود.
• شرکت‌کننده برای کسب رتبه باید به شاخص‌‌ها و در نهایت به تصمیمات هیئت محترم داوران اعتماد نموده و پایبند باشد.
• شاخص های بررسی آثار متعاقباً توسط هیئت علمی جشنواره اعلام خواهد شد.
• آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عودت داده نخواهد شد.
• دبیرخانه جشنواره مجاز است با حفظ حقوق معنوی صاحب اثر، در حد متعارف آثار منتخب را در امور نمایشگاهی، انتشاراتی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود استفاده نماید.
• آثاری که با مشخصات ناقص به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
• تصمیم‌گیری در قبال مسایل پیش‌بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
• همه آثار باید هماهنگ با یک یا چند مورد از موضوعات و محورهای مطرح شده در جشنواره باشد.
• هر نفر در هر یک از قالب های جشنواره حداکثر ۳ اثر می تواند ارسال کند. در صورت عدم رعایت تمامی آثار فرد مذکور از روند بررسی جشنواره حذف خواهد شد.
• آثار غیر مرتبط با موضوعات جشنواره از داوری حذف خواهند شد.
• به آثاری که بعد از مهلت تعیین شده به دبیرخانه ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
• معرفی هیأت داوران به انتخاب و نظارت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی صورت می گیرد.
• شرکت کنندگان باید نسبت به پیگیری اطلاعات و اخبار منتشر شده در سایت جشنواره اهتمام داشته باشند.
• بخش ویژه در محورهای مختلف جشنواره فقط یک نفر برگزیده خواهد داشت.
شرایط اختصاصی شرکت در جشنواره
الف- رسانه های خبری تحلیلی (خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، مقاله و یادداشت مطبوعاتی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری تلویزیونی).
۱. آثار این بخش می بایست در بستر رسانه های خبری- تحلیلی دارای مجوز منتشر شده باشد.
۲. در خصوص آثاری که بدون ذکر نام تولید کننده منتشر شده، ارائه نامه رسمی معرفی تولید کننده اثر از طرف رسانه الزامی است.
۳. در صورت عدم وجود لینک آثار و یا حجم بالای اثر، امکان ارسال از طریق پست فراهم می باشد.
۴. گزارش های خبری رادیویی و تلویزیونی می بایست حداکثر ۳.۵ دقیقه باشد.
ب- رسانه های مجازی(حساب کاربری، پادکست ویژه فضای مجازی(منتشر شده در فضای پادکستی)، گزارش ویدئوئی ویژه فضای مجازی (خبری یا غیرخبری)
۱. در بخش شبکه های اجتماعی می بایست لینک صفحه و یا کانال مورد نظر در فرم ثبت نام درج گردد.
۲. هنگام ثبت نام در جشنواره مشخصات کامل مدیر یا مدیران صفحه یا کانال می بایست اعلام شود.
۳. تمامی کانال هایی که قبل از این ایجاد شده اند، می توانند با رعایت ضوابط در جشنواره حضور یابند.
ج- رسانه های صوتی و تصویری(برنامه رادیویی ترکیبی،نمایش رادیویی، فیلم کوتاه، برنامه تلویزیونی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافی).
۱. آثار این بخش به استثناء فیلمنامه و طرح برنامه رادیویی و تلویزیونی، حتماً باید در بازه زمانی اول فروردین ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ پایان مهلت ارسال آثار در یک شبکه تلویزیونی داخلی، برون مرزی یا بین المللی و یا تلویزیونی های اینترنتی و پلتفرم ها پخش شده باشد.
۲. در صورت حجم بالای آثار در بخش رسانه های صوتی و تصویری(فقط آثاری که بیشتر از ۲۰۰ مگابایت است) علاوه بر تکمیل فرم در سایت، می بایست اثر را در قالب ۲ نسخه دی وی دی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا فایل اثر را و یا لینک نسخه آپلود شده آن را از طریق پیام رسان‌ها همراه با توضیحات و مشخصات به شماره ۰۹۳۵۹۶۵۳۲۰۹ ارسال نمایند ضمنا نسخه DVD در آرشیو دبیرخانه جشنواره نگهداری می شود.
۳. آثار بخش فیلم نامه ، ایده و طرح تولیدات رادیویی و تلویزیونی در قالب pdf یا word باید ارائه گردد. حقوق معنوی این آثار برای تولیدکننده محفوظ است.
۴. آثاری که در جشنواره قبلی شرکت کرده اند امکان شرکت مجدد ندارند به استثناء صفحه و کانال در شبکه های اجتماعی
۵. تهیه کننده برنامه های ترکیبی موظف است ۲ قسمت شاخص برنامه را برای داوری ارسال کند و در قالب فرم یک صفحه ای خلاصه توضیحاتی در خصوص رویکرد، اهداف و دستاوردهای برنامه ارائه نماید.
د- عکس و گرافیک
۱. تک عکس و گزارش تصویری منتشر شده در رسانه ها باید با ذکر نام صاحب اثر و یا تأیید رسمی مدیر مسئول رسانه مربوط به همراه لینک صفحه ارائه شود. عکس با فرمت jpg و با ضلع بزرگ ۳۰۰۰ پیکسل و گزارش تصویری ها باید در یک فایل به صورت زیپ ارسال شود. در صورت عدم رعایت ابعاد تصاویر اثر ارسالی حذف خواهد شد.
۲. هر هنرمند می‌تواند در همه بخش‌های گرافیک شرکت کند.
۳. آثار گرافیک باید در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و فرمت jpg و با کیفیت ۳۰۰ dpi درحالت RGB ارسال شود.
۴. تکنیک اجرای اثر آزاد است.
۵. آثار گرافیک می تواند رنگی یا سیاه و سفید باشد.
۶. آثار گرافیک با تکنیک های دستی باید به صورت فایل دیجیتال ارسال شوند و مسئولیت ادیت رنگ و نور اثر به عهده شرکت کننده است.

ر- مقاله، رساله و پایان نامه
۱. در صفحه اول عنوان مقاله، نام و نام خانوادگی نویسنده/ نویسندگان با رعایت اولویت و درجه علمی ذکر گردد.
۲. ترتیب قرارگیری اجزای مقاله: عنوان، چکیده فارسی، کلید واژه های فارسی، مقدمه، روش شناسی، یافته‌های تحقیق، بحث و نتیجه گیری، منابع، چکیده انگلیسی می باشد.
۳. عنوان مقاله خلاصه و روان با حداکثر ۱۵ کلمه تهیه شده باشد.
۴. نسخه اصلی مقاله را از طریق لینک ارسال مقاله در سایت ارسال نمائید.
۵. فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای رشته‌های مختلف می‌توانند پایان نامه‌ها و رساله‌های خود را که در موضوعات مرتبط با تولید، توزیع و ارزیابی محتوای رسانه ای مرتبط با حوزه معارف رضوی (محورهای موضوعی جشنواره) در ۵ سال اخیر تدوین و از آن دفاع کرده اند، برای شرکت در جشنواره ارسال نمایند.
۶. متقاضیان می‌بایست چکیده و متن کامل پایان نامه را در قالب فایل پی دی اف از طریق سایت دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
۷. به تشخیص هیئت علمی جشنواره تعدادی از پایان نامه‌ها و رساله‌ها به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل می‌شوند.
س - پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه های اجتماعی
در این بخش کلیه محتواهای درج شده رصد می گردد و بر اساس میزان بازدید، پسند و اظهار نظرهای درج شده ارزیابی صورت می گیرد ضمنا باید هشتگ های مشخص شده در زیر پست درج شده باشد.

نکات مهم
• گزیده آثار جشنواره در قالب مجموعه ای منتشر خواهد شد. بدیهی است دبیرخانه در انتخاب آثار رسیده مختار خواهد بود.
• برپایی نمایشگاه های آثار منتخب، اکران آثار، برگزاری کارگاه ها و نشست ها از بخش های جنبی جشنواره می باشد که زمان و مکان برگزاری آن متعاقباً از طریق سایت دبیرخانه جشنواره، اطلاع رسانی خواهد شد.
• هر گونه نظر و پیشنهاد را از طریق سایت جشنواره ارسال فرمائید.
• فراخوان بخش بین الملل جشنواره متعاقبا به صورت جداگانه اعلام خواهد شد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/1593


Share
  • شیوا صنعتی
    من شخصاً به تمام فروشگاه های کتاب و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی در چهار طرف حرم مطهر سر زدم و حتی یک کتاب و اثر فرهنگی به زبان خارجی نیست و همش فارسیه!! خب چه سودی داره برگزاری این جشنواره ها؟ وقتی که آثار تولیدی قراره به صندوق خانه ها و انبارها بره و بایگانی بشه؟ چرا آثار دو دوره قبل در یک نمایشگاه دائمی در این همه اتاق و رواق و صحن خالی اطراف حرم گردآوری و به نمایش گذاشته نمیشه؟ اصلاً بذارن تو چند تا ویترین در یک رواق مثلاً رواق کتاب! چه میشه؟ چقدر جا میگیره؟ اینهمه خرج می کنین و پول جایزه میدین، لااقل بذارید مردم یه بهره ای هم ببرن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم تازه ها

آرشیو توضیح

مخاطبانی که فرصت زیادی برای «فرهیخت گردی» ندارند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن ، اهم تازه ها و یافته های مطالعاتی اخیر فرهیخت را در «یک نگاه» ببینند و بخوانند، ما آنها را ذیل این بخش گرد هم آورده ایم.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود این یعنی آن که اگر با گذشت ۴۵ سال، هنوز نمی توانیم یک آمار موثق از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع خارجی ارائه دهیم، پس هر گونه برنامه ریزی برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ و این واقعاً مایه فضاحت دیاری است که ادعای قطب اول گردشگری کشور را دارد. آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضعییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو