دیپلماسی❜ رسانه / دعوت به همکاری با اندیشکده بین المللی فرهیخت

  • بازدید: ۸۲۸
رسانه / دعوت به همکاری با اندیشکده بین المللی فرهیخت

اندیشکده بین المللی فرهیخت، دعوت به همکاری می نماید: 

از سطح عالی تولید محتوای فاخر اندیشه و پژوهش گرفته که مخاطب آن محققان، نویسندگان، اساتید مجرب دانشگاه، فضلای معظم حوزه، مدیران، کارشناسان و پیش کسوتان در رشته های مختلف، دانشجویان و طلاب و در کل، تمامی دغدغه داران توسعه ی روابط خارجی مشهد با جهان پیرامون هستند، تا سطح اجرایی که شامل فعالان و کاربران آماتور خاصه علاقه مندان به شناسایی رخدادهای شهر و استان منسوب به امام مهربانی ها با رویکرد بین المللی و درج آنها در وبگاه اینترنتی اندیشکده است. 

توضیح بیشتر بخش اجرایی آن که، نیازمند همکاری افتخاری آن دسته از برادران و خواهرانی هستیم که حاضرند همچون پژوهشگران داخلی و خارجی این اندیشکده، به عشق آن امام همام، در شناسایی، دیده بانی و رصد کلیه ی رویدادها و مناسبات رویکرد بین المللی کلان شهر رضوی از منابع مختلف بویژه در بستر اینترنت همچنین معرفی خادمان بین المللی رضوی، فعالان و مشاهیر و مفاخر توسعه ی روابط خارجی شهر و استان به ما کمک کرده و خود مستقیماً نسبت به درج و انتشار محتوا در وبگاه اقدام نمایند. 

بدیهی است در صورت تمایل نویسنده یا تهیه کننده مطالب، نام نگارنده به عنوان ارسال کننده در کلیه ی پست های منتشره به نمایش در خواهد آمد. برای ارتباط گیری با مدیر تارنما، از طریق سیستم پاسخگویی آنلاین می توانید اقدام فرمایید. مأجور و منصور باشید.

برای عضویت در جمع خادمان بین المللی رضوی در سرتاسر جهان اسلام، اینجا را کلیک فرمایید.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8089


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها