دیپلماسی❜ دانشگاهی/ حضور «استفان پریزنر» هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران در دانشگاه فردوسی مشهد

  • بازدید: ۲۱۱
دانشگاهی/ حضور «استفان پریزنر» هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران در دانشگاه فردوسی مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد

در راستای برنامه‌های سازمان ملل متحد برای توسعه همکاری با دانشگاه‌ها و دانشجویان، اشتفان پریزنر هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه 1402 در دانشگاه فردوسی مشهد حضور یافت و با دکتر حسین بذرافشان مقدم، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه ضمن عرض خوشامدگویی، تمایل این مرکز را جهت گسترش روابط با سازمان ملل و نهادهای مربوطه آن اعلام کرد.

سپس، هماهنگ‌کننده مقیم با حضور در جمع اعضای هیات علمی و دانشجویان به معرفی سازمان ملل متحد و فعالیت‌های آن در ایران پرداخت. وی بیان کرد سازمان ملل متحد در حوزه‌های مختلفی از جمله مبارزه با فقر، کمک به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی، سلامت و مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارد.

ارتباطات و تعاملات با نسل‌های جدید و جوانان، حضور این افراد در بخش‌های مختلف سازمان ملل و تشکیل نهاد جدید جوانان از دیگر موضوعات مورد اشاره اشتفان پریزنر بود.

در ادامه، حاضرین سؤالات خود را مطرح نموده و نماینده مذبور به سؤالات آنان پاسخ داد.

در پایان مراسم نیز راجا گوندو رئیس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان ملل متحد در ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه فردوسی مشهد، به آمادگی این نهاد جهت گسترش روابط و تعاملات با دانشجویان و دانشگاه‌ فردوسی مشهد اشاره کرد.

3


2

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/3344


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها