دیپلماسی❜ دانشگاهی/ برپایی هفدهمین کنفرانس بین الملی مهندسی صنایع به همت دانشگاه فردوسی مشهد

  • بازدید: ۴۴۶
دانشگاهی/ برپایی هفدهمین کنفرانس بین الملی مهندسی صنایع به همت دانشگاه فردوسی مشهد

هفدهمین کنفرانس بین الملی مهندسی صنایع امروز (چهارشنبه 15 بهمن 1399) با حضور استادان دانشگاه، پژوهشگران، محققان و متخصصان ایرانی و خارجی در دانشگاه فردوسی آغاز به کار کرد. به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، رئیس انجمن صنایع ایران گفت: در مجموع ۳۲۵مقاله از سراسر کشور و دنیا به دبیرخانه این همایش رسید که از این تعداد ۱۳۰مقاله مورد تایید قرار گرفت و ۸۷ عنوان نیز با رفع اشکال و اصلاح مورد پذیرش واقع شد. دکتر محمد رنجبر افزود: هر کدام از مقالات دستکم برای ۲نفر از داوران ارسال شد و اگر نظر داوران در تضاد با یکدیگر قرار می‌گرفت برای سایر داوران نیز ارسال می‌شد.

وی ادامه داد: افرادی که مقالات آنها مورد پذیرش قرار گرفته است فایل ویدئویی ارائه آنها در تالار گفت و گو به مدت ۱۲دقیقه پخش می‌شود و پس از ارائه، پاسخگوی سئوالات شرکت کنندگان خواهند بود.

رئیس انجمن صنایع ایران گفت: محورهای کاربردی این همایش در موضوعات، کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا، مدیریت نوآوری و فناوری، تجارت الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتری، صنعت گردشگری و گردشگری سلامت، صنایع غذایی و صنایع دفاعی است.

هفدهمین کنفرانس بین الملی مهندسی صنایع به مدت دو روز به میزبانی گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مجازی در حال برگزاری است.

اقتصاد ایران

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7711


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها