دیپلماسی❜ اقتصادی/ گمرک دوغارون یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور، کانون اقتصادی شرق کشور است

  • بازدید: ۶۰۲
اقتصادی/ گمرک دوغارون یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور، کانون اقتصادی شرق کشور است
استانداری خراسان ر.

استاندار خراسان رضوی گفت: گمرک دوغارون یک کانون اقتصادی فعال و مهم در شرق کشور است و یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور که نقش بسزایی در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان جویای کار این شهرستان مرزی دارد. یعقوب علی نظری در حاشیه بازدید از گمرک مرزی دوغارون  واقع در شهرستان تایباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحولات دولت افغانستان نباید در روابط تجاری‌اش با کشورهای دیگر بویژه ایران کمرنگ شود و باید با حداقل رساندن روابط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو کشور مشکلات تجار و سرمایه گذاران را رفع کرد.

وی با بیان این مطلب که گمرک دوغارون  یک کانون اقتصادی فعال و مهم در شرق کشور است افزود: گمرگ مرزی دوغارون یکی از پنج گمرک اقتصادی فعال کشور است که نقش بسزایی در اقتصاد کشور و اشتغال جوانان جویای کار این شهرستان مرزی دارد.

نظری عنوان کرد: بررسی مشکلات موجود در گذرگاه زمینی دوغارون و ساماندهی این کانون اقتصادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و مسافری از مهمترین اهداف سفرم به این منطقه است که امیدوارم بتوانیم مشکلات موجود در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون  و پایانه مرزی را حل و فصل کنیم.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی امروز با حضور در نقطه صفر مرزی، وضعیت توقفگاه‌های خودروهای باری، بخش بازرسی کامیون‌ها با اشعه ایکس، محوطه پایانه گمرک، وضعیت ورود و خروج کامیون‌های باری و فعالیت سالن تجاری گمرک مرزی دوغارون را مورد بررسی قرار داد و با تجار و سرمایه گذاران این بخش نیز دیدار وگفت‌وگو داشت.

خبرگزاری تسنیم 

>>> مشاهده گزارش تصویری ...

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8219


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها