دیپلماسی❜ سیاسی/ پیام تشکر و توییتری «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از میهمان نوازی شایسته در تشرف به حرم رضوی و سفر به مشهد

  • بازدید: ۷۲۷
سیاسی/ پیام تشکر و توییتری «شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان از میهمان نوازی شایسته در تشرف به حرم رضوی و سفر به مشهد

«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه پاکستان طی پیامی در صفحه ی توییتری خود، از میهمان نوازی شایسته ایرانیان در هماهنگی امور سفر سه روزه اش به جمهوری اسلامی ایران و نیز تشرف و سفر یک روزه اش به حرم رضوی و جهان شهر معنوی مشهد تشکر و قدردانی کرده است. وی در این پیام گفته است: از ادای احترام به حرم حضرت امام رضا(ع) مفتخرم و در اینجا و برای صلح و کامیابی پاکستان و یکپارچگی امت اسلامی دعا کردم. از جمهوری اسلامی ایران نیز به خاطر ساماندهی پذیرایی بیش از نیم میلیون زائران پاکستانی که هر ساله به مشهد سفر می کنند، سپاسگزارم. یادآور می شود وزیر امور خارجه پاکستان در پایان سفر سه روزه اش به جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه 1400، وارد فرودگاه بین المللی مشهد شد و پس از زیارت مضجع منور رضوی، با حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد. 

برای مشاهده پیام در صفحه ی توییتر وزیر امور خارجه پاکستان، اینجا را کلیک فرمایید. متن انگلیسی این پیام بدین شرح است:

Humbled to pay my respects at the Shrine of Hazrat Imam Raza (A.S), praying for peace & prosperity of Pakistan & for unity of the Muslim Ummah. Pakistan is grateful to #Iran for the excellent arrangements for more than half a million Pakistani Zaireen who visit Mashhad every year.





:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7887


Share
  • فرشته صادقی
    مسئولان بلندپایه پاکستان هر موقع ایران می آیند حتما به مشهد دیدن امام رضا ع هم می روند. فرقی نمی کند کدام دولت و نخست وزیر باشه، هم عمران خان هم آصف علی زرداری (رییس جمهور) هم بی نظیر بوتو. وزرای خارجه شان هم همین طور هستند. اشتراکات فرهنگی ما با پاکستان خیلی فراوان است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها