دیپلماسی❜ سلامت/ ۱۴ و ۱۵ اسفند ۹۹، برپایی چهارمین همایش بین المللی «التهاب سیستم عصبی» با مشارکت دانشگاه مونستر آلمان در مشهد

  • بازدید: ۶۲۶
سلامت/ ۱۴ و ۱۵ اسفند ۹۹، برپایی چهارمین همایش بین المللی «التهاب سیستم عصبی» با مشارکت دانشگاه مونستر آلمان در مشهد

چهارمین همایش بین المللی «التهاب سیستم عصبی» با همکاری دانشگاه مونستر آلمان طی روز‌های ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. این همایش یکی از بزرگترین نشست‌های بین المللی علمی کشور در حوزه علوم اعصاب پایه و بالین است که به همت گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. این همایش در محور‌های مختلف از جمله مالتیپل اسکلروزیس، صرع و اختلالات تشنجی، صدمات مغزی متعاقب تروما، نوروفیزیولوژی درد، اختلالات عصبی-ماهیچه ای، سلول‌های بنیادی عصبی و ... با حضور اساتید ایرانی و خارجی، دانشجویان، پژوهشگران، شرکت‌های دانش بنیان و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

علاقمندان تا ۱۵ بهمن می‌توانند با مراجعه به تارنمای http://cong-neuroinflammation.mums.ac.ir/fa نسبت به ارسال چکیده مقاله اقدام کنند.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر التهاب سیستم عصبی و جدیدترین یافته‌های علمی درباره آن، آشنایی با ارتباط بین التهاب عصبی و بیماری‌های حاد و مزمن، آشنایی با تاثیرات التهاب عصبی بر بیماران بخش مراقبت‌های ویژه، روش‌های درمانی جدید جهت غلبه بر التهاب عصبی، ارتباط بین صرع و التهاب عصبی و ایجاد یک نگرش علمی به التهاب عصبی از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7691


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها