دیپلماسی❜ دانشگاهی/ راهیابی سه استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جمع دانشمندان پراستناد برتر جهان

  • بازدید: ۵۲۸
دانشگاهی/ راهیابی سه استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جمع دانشمندان پراستناد برتر جهان
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بر اساس نتایج جدید رتبه‌بندی ESI سه عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد برتر جهان قرار گرفتند.
دکتر مجید غیور مبرهن اظهار کرد: بر اساس نتایج جدید ESI دکتر میلاد ایرانشاهی و دکتر محسن ایمن شهیدی، از اعضاء هیات علمی دانشکده داروسازی و دکتر حمیدرضا صادق‌نیا، عضو هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، توانستند در حوزه موضوعی داروشناسی و سم‌شناسی (Pharmacology & Toxicology) در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد برتر جهان قرار گیرند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: به این ترتیب تعداد اعضاء هیات علمی این دانشگاه که در حال حاضر در جمع دانشمندان یک درصد پراستناد برتر جهان قرار دارند، به ۲۱ نفر رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی تصریح کرد: نتایج نظام رتبه‌بندی ESI  هر ۲ ماه به‌روزرسانی می‌شود و معیار ارزیابی آن میزان استناد به مقالات منتشر شده در مجلات ISI است.
غیور مبرهن افزود: ایران به لحاظ تولید علم موفق شده جایگاه پانزدهم را بین کشورهای جهان کسب کند و بایستی همه با هم تلاش کنیم این  جایگاه را ارتقا دهیم و در مسیر مرجعیت علمی حرکت کنیم.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7005


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها