دیپلماسی❜ دینی/ خدمت رسانه ای آستان قدس به میلیون ها زائر داخلی و خارجی؛ پخش 140 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از بارگاه منور رضوی

  • بازدید: ۴۵۴
دینی/ خدمت رسانه ای آستان قدس به میلیون ها زائر داخلی و خارجی؛ پخش 140 هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از بارگاه منور رضوی

با همکاری شبکه های مختلف بین المللی، ملی و استانی در سال گذشته 140 هزار دقیقه برنامه از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن رفت. به گزارش آستان نیوز، سید محمدرضا موسوی کیا، مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: با تلاش خادمان رسانه ای آستان قدس رضوی در این مجموعه و همکاری مدیران و تلاش عوامل فنی و اجرایی شبکه های مختلف داخلی و بین المللی در سال 99 قریب به 140.000 دقیقه برنامه از شبکه های بین المللی، ملی و استانی بر روی آنتن رفت.  وی برنامه های پخش شده را شامل برنامه های ترکیبی با آیتم های مختلف 63540 دقیقه برنامه، میان برنامه ها یا ارتباط های کوتاه تلویزیونی را 17320 دقیقه و برنامه های پوششی بارگاه منور رضوی را افزون بر 7200 دقیقه عنوان کرد و گفت: از برنامه های سال گذشته بالغ بر 50 هزار دقیقه برنامه دعا و مناجات از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه های مختلف داخلی و بین المللی رفته است.

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همچنین در سالی که گذشت بیش از 24 شبکه بین المللی همچون شبکه های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و شبکه های خارجی به پخش افزون بر21 هزار دقیقه در قالب بیش از 400 برنامه از بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) پرداختند.

موسوی کیا ادامه داد: طی مدتی که مدیریت برنامه های رادیویی حرم مطهر رضوی به موسسه رسانه های صوتی و تصویری واگذار شد نیز قریب به 10 هزار دقیقه برنامه از شبکه های رادیویی پخش شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران رسانه ای امام رضا(ع) در شبکه های ملی و بین المللی ابزار امیدواری کرد تا خادمان این مجموعه توانسته باشند در روزهای سخت کرونایی که با بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی و یا محدودیت تشرف به بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) همراه بوده است، بستر دلدادگی و زیارت از راه دور را طریق آنتن های تلویزیونی و ماهواره ای فراهم کرده باشند.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7810


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود پس از ۴۵ سال وقتی هنوز نمی توانیم آمار موثقی از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع ارائه دهیم، پس برنامه ریزی ها برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ چطور می توان این نقیصه را در دیاری که مدعی قطب اول گردشگری کشور است، توجیه کرد؟ آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو