دیپلماسی❜ رسانه/ تابلو اعلانات فرهیخت: آقای تسنیم! پس از چهار سال، آیا هنوز موعد اصلاح دو گاف خطرناک «بختک» و «اشباع» نرسیده؟

  • بازدید: ۱۴۱۱
رسانه/ تابلو اعلانات فرهیخت: آقای تسنیم! پس از چهار سال، آیا هنوز موعد اصلاح دو گاف خطرناک «بختک» و «اشباع» نرسیده؟
خبرگزاری تسنیم

تابلواعلانات فرهیخت:

آقای تسنیم: چهار سال گذشت...

هنوز موعد اصلاح این دو گاف خطرناک نرسیده؟!

دوبار، دو واژه خودساخته و جعلی «بختک» و «اشباع» را با فاصله ۴ سال، از زبان معاون گردشگری استان در تیتر دو ویدئوی خبری مرتبط با دیپلماسی گردشگری شهر امام مهربانی ها علی رغم هشدارهای فرهیخت گنجاندید و سالها برخی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حوزه زیارت را به اشتباه انداخته یا فراری دادید! 

حال، به استناد شعار خبرگزاری یعنی چشمه جوشان آگاهی بخشی و هم اذعان صریح و اخیر جناب مدیرکل به بختک نبودن زائرسراها و اشباع نشدن اماکن اقامتی ، حرفه ای عمل کرده، لااقل این دو واژه را حذف و با یک اصلاحیه جبران مافات کنید که جلوی ضرر را از هر جا بگیرید، منفعت است.

▪ گاف بختک

▪ گاف اشباع

یادآوری: تابلواعلانات فرهیخت، بخشی از تارنمای فرهیخت است که اهم موضوعات مرتبط با رویکرد بین المللی شهر مشهد دوست داشتنی را پررنگ کرده و به مسئولان امر گوشزد می کند. از آنجایی که این بخش، هر چند از مدت به روز شده و با سوژه ای جدید جایگزین می شود، لذا برای حفظ و نگهداری محتوای تولید شده، متن و تصاویر این بخش ذیل سرفصل «تابلو اعلانات فرهیخت» تجمیع و منتشر می گردد. 

شما مخاطب فرهیخته نیز می توانید با ارسال سوژه های خبری خود، ما را در غنابخشی تابلواعلانات فرهیخت یاری فرمایید.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/2185


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها