دیپلماسی❜ سلامت/ بازدید مدیران ۶۰ شرکت گردشگری عراق فعال در گردشگری سلامت از بیمارستان رضوی مشهد

  • بازدید: ۴۹۷
سلامت/ بازدید مدیران ۶۰ شرکت گردشگری عراق فعال در گردشگری سلامت از بیمارستان رضوی مشهد
بیمارستان رضوی

مشهد- ایرنا- همزمان با همایش مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق در مشهد مدیران بیش از ۶۰ شرکت گردشگری عراق از ظرفیت‌های بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در حوزه گردشگری سلامت بازدید کردند.


به گزارش روز شنبه پایگاه خبری آستان قدس رضوی، رییس انجمن حرفه‌ای گردشگری سلامت خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری این همایش موجب تعامل بیشتر بین شرکت‌های گردشگری سلامت عراق و مجموعه گردشگری سلامت ایران به‌ ویژه مراکز درمانی کشور شود و دستاوردهای مهم و خوبی نیز برای بیمارستان رضوی مشهد به همراه داشته باشد.


حسین نکونام افزود: همچنین امیدواریم با اقداماتی که به‌ صورت مستقیم مراکز درمانی و گردشگری سلامت دو کشور را با هم مرتبط می‌کند، شاهد رونق صنعت گردشگری سلامت در ایران باشیم.


مدیر مؤسسه خیریه "حاج ابوسجاد محمد حسین نعمانی" از استان بابل عراق نیز گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد از نظر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی بسیار پیشرفته است.


احسان علی کاظم الاعرجی افزود: مؤسسه خیریه نعمانی به منظور ارائه برخی خدمات درمانی که در عراق وجود ندارد، بیماران را به خارج از کشور اعزام می‌کند و به طور مثال تاکنون برای انجام پیوند کبد و درمان بیماری‌های بدخیم، بیمارانی را به بیمارستان‌های مشهد، تهران،  قم و شیراز در ایران اعزام کرده‌ است.


وی ادامه داد: تعداد بیماران اعزامی این مؤسسه به خارج از کشور به حدود هزار نفر در سال می‌رسد و در همین راستا با هدف توسعه همکاری با بیمارستان‌ها و پزشکان ایرانی، در همایش مشترک مشهد شرکت کرده‌ایم تا تعداد بیشتری از بیماران نیازمند ما از ظرفیت گردشگری سلامت در ایران و خدمات تخصصی کادر درمان این کشور بهره‌مند شوند.


بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت بیمارستانی از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فرد در درمان بیماریهای مختلف برخوردار است.


همایش مشترک فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق چهارم و پنجم آذر در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8246


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها