دیپلماسی❜ دینی/ حضور فعال آستان قدس رضوی در کنفرانس علمی امام باقر(ع) عتبه عباسیه در عراق، کربلا

  • بازدید: ۴۶۴
دینی/ حضور فعال آستان قدس رضوی در کنفرانس علمی امام باقر(ع) عتبه عباسیه در عراق، کربلا
آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی در کنفرانس علمی بین‌المللی امام باقر(ع) که به همت عتبه عباسیه برگزار خواهد شد، حضور فعالی خواهد داشت.

به گزارش آستان نیوز، کنفرانس علمی بین‌المللی امام باقر(ع) از رویدادهای مهمی است که همه ساله به همت عتبه عباسی همزمان با میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) در آستانه اول رجب برگزار می‌شود.

این کنفرانس امسال در هشتمین دوره از برگزاری، با هدف ترویج سبک و سیره امام باقر(ع)، در محورهای «نقش امام باقر(ع) در زدودن انحرافات اخلاقی» و «انحرافات اقتصادی و فکری» تدارک دیده شده است و حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی به عنوان سخنران در این رویداد حضور دارد.

یکی از اهداف حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی خیاط، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این رویداد مهم، افزایش ارتباط علمی بین این دانشگاه با دانشگاه الکفیل حضرت عباس(ع) است.

از دیگر برنامه‌های اعزام رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این کنفرانس، علاوه بر سخنرانی، معرفی آثار تولید شده مجموعه آستان قدس رضوی با محوریت امام محمد باقر(ع)، برقراری ارتباط با اساتید و روسای دانشگاه‌های عراق، حضور در نشست‌های مختلف، ارائه مقالاتی مختلف با محوریت سبک زندگی امام باقر(ع) و... از برنامه‌های مشارکت آستان قدس رضوی در این کنفرانس بین‌المللی است.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8316


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها