دیپلماسی❜ دینی/ برپایی نهمین دوره از کارگاه‌های سفیران رضوی با حضور ۳۵ دانشجو از ماداگاسکار قاره آفریقا

  • بازدید: ۳۶۸
دینی/ برپایی نهمین دوره از کارگاه‌های سفیران رضوی با حضور ۳۵ دانشجو از ماداگاسکار قاره آفریقا
آستان قدس رضوی

به همت معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، نهمین دوره از کارگاه‌های سفیران رضوی با حضور دانشجویان ماداگاسکار برپا شد.

معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این دوره‌های آموزشی در گفت وگو با آستان‌نیوز، با بیان اینکه نهمین دوره از سلسله کارگاه‌های سفیران رضوی با حضور 35 نفر از دانشجویان و فعالان فرهنگی کشور ماداگاسکار در حال برگزاری است، ادامه داد: در این دوره که از 16 مرداد آغاز شده و تا پنج شنبه 20 این ماه ادامه خواهد شد، از استادان فرانسوی زبان بهره‌مند می‌شویم و در پایان این دوره‌ها گواهی پایان دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد ذوالفقاری افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، حرم‌گردی، شرکت در مراسم عزاداری ماه محرم، تبیین سیره زندگانی امام حسین(ع) و تاریخ زندگی ائمه اطهار(ع)، بازدید از موزه خراسان‌شناسی و بوستان کوهسنگی، برگزاری مسابقه بسکتبال با تیم ایرانی در ورزشگاه امام رضا(ع) از جمله برنامه‌های محوری این دوره از کارگاه‌ه‍است.

وی هدف برگزاری این دوره از کارگاه آموزشی را آشنایی با سیره رضوی، حرم‌شناسی، معرفی فعالیت‌های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  و ظرفیت‌های حرم مطهر، ایجاد ارتباط موثر با موسسات و فعالان فرهنگی آستان قدس رضوی و بهره‌برداری از حضور این افراد در راستای توسعه شبکه مخاطبان بین‌الملل ذکر کرد.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: یکی از مأموریت‌ها در حوزه بین‌الملل آستان قدس رضوی را کادرسازی تخصصی و توانمندسازی مخاطبان متناسب با طراز انقلاب اسلامی در رشته‌های اولویت‌دار، متناسب با مأموریت‌های آستان قدس رضوی ذکر کرد و افزود: در همین راستا ما تلاش داریم شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی با ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و حرم مطهر نیز آشنا شوند و امیدواریم این جوانان و فعالان فرهنگی در آینده در حوزه آفریقا تاثیرگذار باشند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/2689


Share
  • یاسینی
    الان که نه تنها تگ بین الملل سایت اصلی آستان قدس رضوی که شما در سایت تون لینک دادید کار نمی کنه بلکه تمام زیردامنه های سایت آستان قدس رضوی از خود سازمان علمی و فرهنگی و معاونت بین الملل است تا بنیاد پژوهشها و حتی تلویزیون رضوی کار نمی کنه! کاش به فکر برگزاری کارگاهی برای رشد مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان قدس باشند تا کارگاه سفیران رضوی از ماداگاسکار آفریقا تا لااقل اینجوری یکبارگی تمام خدمات زیرپرتال هاشون از کار نیفته و کار لنگ نمونه
  • عبداللهی
    امروزه که با رشد فناوری های ارتباطی دیگه کسی کارگاه حضوری اون هم با شرکت دانشجویانی از ماداگاسکار آفریقا !!! برگزار نمی کنه؟ حالا اگه دانشجویان افغانستانی و پاکستانی بودند یه چیزی! خب همین کارگاه آموزشی رو تو این همه اتاق گفتگوی تصویری به صورت اینترنتی برگزار می کردند و آستان قدس این همه برای آوردن اونها از اون سمت کره زمین به مشهد هزینه نمی کرد! این چه کاریه؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها