دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، برپایی چهارمین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز در مشهد به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)

  • بازدید: ۲۴۹
دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، برپایی چهارمین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز در مشهد به همت دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)
دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)
اشاره

همزمان با ایام دهه کرامت رضوی و در آستانه میلاد با سعادت حضرت رضا(ع)، آیین افتتاحیه چهارمین کنگره بین‌المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش آستان‌نیوز، آیین افتتاحیه چهارمین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز و برگزاری اولین نشست علمی این کنگره، چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با حضور پژوهشگران ملی و بین‌المللی و دانشجویان در سالن همایش شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

رونمایی از سومین شماره فصلنامه بین‌المللی «امام رضا(ع) و علوم روز» که بر اساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ۳ زبان فارسی، انگلیسی و عربی منتشر شده است، از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم است.

شایان ذکر است، دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مطابق با رسالت‌ها و رویکردهای علمی خود مبتنی بر اولویت‌گذاری نسبت به موضوعات مرتبط با ترویج و تبیین معارف اهل بیت(ع) به ویژه اشاعه معارف عالم آل محمد(ع) و تبیین ارتباط مسائل علمی و اجرایی جامعه با معارف ایشان و ارائه راهبردهای علمی و دینی به آن، کنگره بین‌المللی «امام رضا (ع) و علوم روز» را با حضور نخبگان و پژوهشگران حوزوی، دانشگاهی و مدیران و متولیان اجرایی برنامه‌ریزی کرده است.


خبر تکمیلی:

افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی امام رضا علیه السلام و علوم روز - ۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۵

آیین افتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی امام رضا (ع) و علوم روز و برگزاری اولین نشست علمی این کنگره با حضور پژوهشگران ملی و بین المللی از جمله دکتر والریو دویتو، دکترای مطالعات اسلامی، دانشگاه آلبرت لودویگ فرایبورگ؛ دکتر زینب یاسین، استاد دانشگاه المعارف لبنان و دکتر سندو هیرا، نویسنده و محقق بین المللی مطالعات پسااستعمار و اساتید و دانشجویان رشته های مختلف در سالن همایش شهید سلیمانی واحد خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برگزار شد.

>>> مشاهده ی گزارش تصویری اول...

>>> مشاهده ی گزارش تصویری دوم 



🅰️   مطالب مرتبط:
  • دیپلماسی دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۲۸ و ۲۹ آذر ۱۴۰۲، برپایی سومین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز در مشهد
  • :: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/1996


    Share
    • سید مصطفی نعمت زاده
      واقعاً حیفه این کنگره امام رضایی که تویه سالن کوچک با شصت هفتاد نفر و این قدر محقرانه برگزار بشه!! شد مثل سومین کنگره ،کاش آستان قدس ودانشگاه بین‌المللی امام رضا ع و واحد خواهرانش این کنگره رو صنفی و مال خود نمی دونست و واقعاً در تراز بین المللی برگزارش میکرد
    • سومین کنگره که برخلاف اسمش بین المللی نبود اما امیدواریم چهارمین دوره واقعاً بین المللی باشد و اساتید و دانشجویان خارجی را هم شرکت بدهند
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

    نظرات مخاطبان