دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۲۱ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۱، آیین نکوداشت دانش‌ آموختگان بین‌المللی کشور در مشهد

  • بازدید: ۵۳۸
دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۲۱ تا ۲۶ تیر ۱۴۰۱، آیین نکوداشت دانش‌ آموختگان بین‌المللی کشور در مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور از 21 تیر ماه در مشهد آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی سراسر کشور با هدف عمق بخشی در ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، تعمیق ارتباطات عاطفی،  تقویت و استمرار بخشی به ارتباطات دانش‌آموختگان، در شهر مشهد همزمان با دهه امامت و ولایت و در کنار مضجع شریف علی ابن موسی الرضا «ع» و به همت اداره کل دانشجوان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
مراسم  نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی دختر سراسر کشور از 21 تیر ماه آغاز می‌شود و تا 23 تیر ماه ادامه دارد. آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی پسر سراسر کشور نیز 24 لغایت 26 تیر ماه برگزار می‌شود.
در این آیین که در صحن علی ابن موسی رضا «ع» برگزار می‌شود دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان نیز حضور خواهد داشت.
دانشجویان بین‌الملل از بیش از 20 ملیت و 43 دانشگاه در این آیین شرکت می‌کنند و برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی با نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برای آن‌ها طرح‌ریزی شده است.
گفتنی است؛ این آیین سابقه برگزاری در سال‌های گذشته را داشته است اما برای اولین بار است که بعد از دوران کرونا به این شکل و نگاه تخصصی به دانشجویان بین‌الملل برنامه‌ریزی شده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/1


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها