دیپلماسی❜ سیاسی/ تشرف سفیر پاکستان در ایران به حرم مطهر رضوی؛ تقدیر سفیر پاکستان از اقدامات آستان قدس رضوی

  • بازدید: ۴۳۴
سیاسی/ تشرف سفیر پاکستان در ایران به حرم مطهر رضوی؛ تقدیر سفیر پاکستان از اقدامات آستان قدس رضوی

سفیر کشور پاکستان در جمهوری اسلامی ایران از اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در حوزه زائران اردوزبان تقدیر کرد. به گزارش آستان نیوز، رحیم حیات قریشی در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی با بیان اینکه  ایران و پاکستان از تاریخ، تمدن و دین مشترکی برخوردارند و به رسول گرامی اسلام(ص) عشق می‌ورزند، گفت: دو کشور جمهوری اسلامی پاکستان و ایران، دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تمدنی زیادی هستند. وی ابراز کرد: مردم پاکستان عشق و علاقه بسیار زیادی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دارند و از همین رو همه ساله بیش از 700 هزار پاکستانی  به عشق زیارت ائمه اطهار(ع) پس از سفر به کشور عراق و زیارت امام حسین(ع) به شهر قم و مشهد سفر می کنند و هم‌اکنون منتظر هستند بار دیگر با بهبود شرایط، سفرهای مذهبی شروع شود.

حیات قریشی تصریح کرد: آستان قدس رضوی همواره میزبان خوبی برای زائران اردو زبان بوده و خدمات ویژه‌ای را به این گروه از زائران ارائه می‌دهد که می‌توان اختصاص رواقی ویژه برای زائران اردو زبانان و اجرای برنامه‌های متنوع در مناسبت های مختلف را از جمله این خدمات برشمرد.

وی راه‌اندازی مجتمع خدمات رفاهی امام رضا(ع) ویژه اتباع پاکستانی در مرز میرجاوه استان سیستان و بلوچستان را یکی از اقدامات قابل تقدیر آستان قدس رضوی دانست و گفت: با راه‌اندازی این مجتمع، شرایط مناسبی برای تسهیل ورود زائران پاکستانی در مرز میرجاوه فراهم می شود.


>>> گزارش تصویری ....




:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7868


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها