دیپلماسی❜ شهری/ متروپلیس؛ وبینار تخصصی «تجسم فضایی برای بازآفرینی شهری» در مشهد برگزار می شود

  • بازدید: ۵۰۸
شهری/ متروپلیس؛ وبینار تخصصی «تجسم فضایی برای بازآفرینی شهری» در مشهد برگزار می شود

رئیس گروه همکاری های بین المللی علمی و تخصصی: وبینار تخصصی «تجسم فضایی برای بازآفرینی شهری» در مشهد برگزار می شود. اصفهانی زاده گفت:در راستای برگزاری سالانه دوره های آموزش تخصصی برای مدیران و کارشناسان شهری داخلی و خارجی، و طبق برنامه ریزی انجام شده با مرکز بین المللی آموزش متروپلیس، وبینار تخصصی «تجسم فضایی برای بازآفرینی شهری» در مشهد برگزار می شود. «حمیدرضا اصفهانی زاده» امروز(۱۹بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای برگزاری سالانه دوره های آموزش تخصصی برای مدیران و کارشناسان شهری داخلی و خارجی، و طبق برنامه ریزی انجام شده با مرکز بین المللی آموزش متروپلیس MITI دوره آموزش آنلاینی با عنوان Geospatial visualization for urban revitalization; from CADs to Digital Twins (تجسم فضایی برای بازآفرینی شهری از طراحی به کمک کامپیوتر تا دوقلوهای دیجیتالی) برگزار می شود.

رئیس گروه همکاری های بین المللی علمی و تخصصی افزود: این دوره با هدف ارائه اطلاعات و تجربیات موفق برای مدیران و کارشناسان شهری مرتبط با حوزه های گوناگون مدیریت شهری همچون برنامه ریزی شهری و معماری و شهرسازی طراحی طراحی شده است و در پایان گواهینامه بین المللی از سوی Metropolis International Training Institute به شرکت کنندگان محترم ارائه خواهد شد.

وی در خصوص تشریح شرایط شرکت در این وبینار و برگزاری این دوره آموزشی اضافه کرد: وبینار بر روی پلتفرم بینا (Webex) شهرداری مشهد برگزار خواهد شد و لینک دسترسی پس از ثبت نام در اختیار شرکت کنندگان گرامی قرار می گیرد.

اصفهانی زاده ادامه داد: زبان دوره صرفا انگلیسی است و ترجمه همزمان در دسترس نخواهد بود. اصفهانی زاده افزود: زمان برگزاری وبینار تخصصی پنج شنبه ۲۳ بهمن ۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ بوقت ایران است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه مرکز آموزش متروپلیس به شماره ۳۱۲۹۱۷۰۹ - ۰۵۱ تماس حاصل کنند.

https://forms.gle/TjWHvtR۹SoHMyWD۳۹

خبرگزاری شبستان از مشهد

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7710


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها