دیپلماسی❜ اجتماعی/ تریبون آزاد فرهیخت: چرا سایت اداره کل اتباع خارجی استانداری اینطوری خبر منتشر میکنه؟ تا حالا خبری یک سطری دیده بودید؟ منوی ارتباط با سایت شون هم کار نمی کنه!

  • بازدید: ۵۳۹
اجتماعی/ تریبون آزاد فرهیخت: چرا سایت اداره کل اتباع خارجی استانداری اینطوری خبر منتشر میکنه؟ تا حالا خبری یک سطری دیده بودید؟ منوی ارتباط با سایت شون هم کار نمی کنه!

سلام بعضی وقتها اتفاقات عجیبی در سایتهای خبری خصوصا ادارات مشهد می افته که میگم نکنه اینجا مشهد و دومین کلانشهر ایران نیست! مثلا امروز تو سایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی خبری دیدم که هیچ چیزی ازش نفهمیدم چون همش یک سطر بود و بسیار ناقص و برای شما هم فرستادم که ببینید و اگه چیزی فهمیدید به ما هم بگید چون به خاطر شغلم باید خبرش رو آماده کنم. خبر اینه: در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ مدیر استانی موسسه ریلیف اینترنشنال با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ملاقات نمودند! و دیگر هیچ، تا حالا خبری یک سطری دیده بودید؟ مگه میشه از جلسه عالی ترین مقام مسئول اتباع خارجی استانی مرزی به مهمی خراسان رضوی اونم با یک میهمان خارجی و نه داخلی از یک سازمان بین المللی، فقط همین یک سطر منتشر بشه به اضافه یک عکس؟! در عکس هم معلوم نیست که اصلا این میهمان آقاست یا خانمه و در خبر هم ننوشتند که اسم و فامیل این میهمان خارجی چیه؟ حتی اسم و فامیل مدیرکل خودشون رو هم ننوشتند! اون رو که داشتند! ضمناً اگه این میهمان خارجی، نماینده استانی این سازمان خیریه هستند پس باید در مشهد دفتری داشته باشند و حداقل سایتی و چرا هیچ اطلاعات تکمیلی از این جلسه منتشر نکردند؟! بهتر نبود این اپراتور سایت کمی صبر میکرد و اول اطلاعات و خبرش رو به صورت کامل تکمیل میکرد و بعد منتشر میکرد تا آبروی رسانه های استان نره چون علاوه بر کارکنان سازمان های بین المللی در ایران و خارج از کشور، اتباع خارجی مقیم استان و شهر این دسته از اخبار اجتماعی رو پیگیری میکنن و در سایت شما هم معلومه که یکی از پربیننده ترین خبرها همین اخبار اتباع خارجی هستش که بیشتر توسط افغانستانی های مقیم مشهد دنبال میشه برای همین این نظرم رو با شما مطرح کردم چون متأسفانه بخش ارتباط باما سایت شون هم کار نمیکنه و یه صفحه سفید رو نشون میده! این هم لینک صفحه تا خودتون برید ببینید

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8012


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها