دیپلماسی❜ اجتماعی/ خبر تکمیلی: گزارش مبسوط ملاقات صولت مدیر استانی مؤسسه بین المللی ریلیف اینترنشنال با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی

  • بازدید: ۶۶۳
اجتماعی/ خبر تکمیلی: گزارش مبسوط ملاقات صولت مدیر استانی مؤسسه بین المللی ریلیف اینترنشنال با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی

گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام شیوع کرونا در زمینه های آموزشی، بهداشت و درمان ، توزیع لوازم التحریر و کمک به کلینیک مهمان شهر تربت جام ارائه داد. وی مهمترین هدف سازمان ریلیف اینترنشنال را ارائه خدمات با بهترین کیفیت به پناهندگان توصیف نمود. در روز یک شنبه مورخ 1400/04/20 مدیر استانی موسسه ریلیف اینترنشنال با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ملاقات نمودند. در این دیدار آقای صولت گزارشی از اقدامات انجام شده در ایام شیوع کرونا در زمینه های آموزشی، بهداشت و درمان، معیشتی ، توزیع لوازم التحریر و کمک به کلینیک مهمانشهر تربت جام ارائه داد. وی مهمترین هدف سازمان ریلیف اینترنشنال را ارائه خدمات با بهترین کیفیت به پناهندگان توصیف نمود.

هاشمی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ضمن تشکر از فعالیت های این موسسه بین المللی تاکید نمود اجرای پروژه های زیر ساختی بسیار با اهمیت بوده و چشم انداز روشنی را برای حمایت از پناهندگان به همراه خواهد داشت. ایشان با اشاره به این موضوع که در سال 94 با دستور مقام معظم رهبری اقدام به ثبت نام 800 دانش آموز فاقد مدرک شد اما روند مهاجرت به گونه ای بوده که در سال گذشته در حدود 16هزار دانش آموز فاقد مدارک هویتی و در مجموع 60هزار نفر در مدارس استان ثبت نام شدند.

یش بینی می شود در سال تحصیلی 1400-1401 نیز این رقم 32درصد افزایش یابد که باتوجه به سرانه تحصیل بیش از 6 میلیونی هر دانش آموز نیازمندی ها در این زمینه بسیار زیاد خواهد بود. وی افزود: کمک سازمان های بین المللی به مسائل زیر ساختی می تواند بخشی از مشکلات دائمی دانش آموزان برای همیشه از بین ببرد و امیدواریم بتوانیم با همکاری هم در این زمینه گام های بزرگی برداریم.

>>> مشاهده خبر اول ....

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8016


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها