دیپلماسی❜ هنری/ درخشش ۲ اثر از فیلمسازان مشهدی در رویدادهای بین المللی

  • بازدید: ۴۳۰
هنری/ درخشش ۲ اثر از فیلمسازان مشهدی در رویدادهای بین المللی

مسوول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: انیمیشن کوتاه "من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است" و فیلم کوتاه "بی دادگاه" مربوط به این انجمن به دو جشنواره بین المللی راه یافته و در آن خوش درخشیدند. سید وحید سید حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انیمیشن کوتاه "من آلیس نیستم ولی اینجا سرزمین عجایب است" به نویسندگی و کارگردانی "مهدیه سادات احمدی سلیمانی" و  تهیه کنندگی دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی و حسن مهدوی پور برنده جایزه طلایی جشنواره بین‌المللی فیلم" Gold wnner award "the horror movie awards" آمریکا شد....

وی ادامه داد: این انیمیشن روایتگر داستان دختری است که درگیر مشکلات زمانه خود شده و در نهایت خود را به دست پرنده های نقاشی خود می‌سپارد.

مسوول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی گفت: این انیمیشن در این جشنواره که بیش از هزار اثر در ژانر وحشت در آن به رقابت پرداختند، به نمایندگی از ایران موفق به کسب نشان طلا شد.

وی افزود: فیلم کوتاه ”بی دادگاه” به "نویسندگی "محمدرضا جعفری" و کارگردانی "علی جعفری" و به تهیه کنندگی این انجمن نیز به دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم Meihodo International Youth Visual Media Festival  ژاپن راه یافت.

سیدحسینی ادامه داد: این فیلم روایتگر داستان مردی است که در زندگی شخصی با اطرافیانش دچار مشکل شده و با این مشکلات دست پنجه نرم می‌کند.

وی گفت: دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم  Meihodo International Youth Visual Media Festival ژاپن از ۲۳ تا ۳۰ دسامبر  ۲۰۲۰ در ژاپن برگزار می‌شود.

مسوول انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی افزود: انجمن سینمای جوانان خراسان رضوی در چهار شهرستان مشهد، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور دفتر دارد. 

تولیدات پارسال دفاتر انجمن سینمای جوان در خراسان رضوی ساخت ۲۱ فیلم حرفه‌ای، نیمه ‌حرفه‌ای و فیلم اولی در مجموع با هزینه ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال بود.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7313


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها