دیپلماسی❜ ورزشی/ آغاز رقابت‌های شطرنج دانشجویان آسیا با حضور ۱۵ نماینده از خراسان از ۱۱شهریورماه

  • بازدید: ۳۹۸
ورزشی/ آغاز رقابت‌های شطرنج دانشجویان آسیا با حضور ۱۵ نماینده از خراسان از ۱۱شهریورماه

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی از برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان آسیا با حضور ۲ شطرنج‌باز خراسانی در تیم‌های ملی آقایان و بانوان ایران خبر داد. رضا پاشانجاتی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا در ۲ بخش آقایان و بانوان از تاریخ ۱۱ شهریور آغاز شده و تا ۲۲ شهریور نیز ادامه خواهد داشت. وی افزود: ابتدا مسابقات بانوان از تاریخ ۱۱ شهریور آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد؛ این رقابت‌ها در ۹ دور به روش سوییسی با حضور ۴۶ ورزشکار به میزبانی کشور اندونزی برگزار می‌شود و کاپیتان تیم ملی بانوان، وصال حامدی‌نیا از خراسان رضوی است.

پاشانجاتی در خصوص نتایج کاپیتان خراسانی تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران گفت: این شطرنج باز تا پایان دور ششم این مسابقات با کسب ۴/۵امتیاز از ۶ مسابقه در رده پنجم قرار دارد؛ تیم ملی ایران در پایان این دور نیز در رده دوم بخش تیمی مسابقات قرار گرفته است.

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: پس از اتمام مسابقات بانوان، مسابقات شطرنج دانشجویان آسیا در بخش آقایان آغاز خواهد شد که مهرزاد خداشناس نماینده خراسان رضوی در تیم ملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردوی آماده سازی تیم‌های ملی نوجوانان ایران در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۵ شطرنج‌باز خراسانی در این اردوها حضور داشتند؛ همچنین محمدرضا قربانیان، مربی بین‌المللی خراسانی به عنوان مربی تیم ملی شطرنج نوجوانان ایران انتخاب شد.

تسنیم 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8057


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها