دیپلماسی❜ اقتصادی/ تقویم فرهیخت: سال ۱۴۰۰، برگزاری همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت(ع)» در مشهد

  • بازدید: ۴۳۸
اقتصادی/ تقویم فرهیخت: سال ۱۴۰۰، برگزاری همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت(ع)» در مشهد

دبیرخانه بین المللی امام رضا علیه السلام و علوم روز وابسته به دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام همزمان با سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها؛ همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت علیهم السلام» را برگزار می کند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر مرتضی رجوعی در این باره گفت: همایش بین المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آیینه قرآن و عترت علیهم السلام» در قالب برنامه های دبیرخانه بین المللی امام رضا علیه السلام و علوم روز در سال 1400 و نیز در راستای لبیک علمی و عملی به دغدغه ها و استراتژی های مقام معظم رهبری در سال جاری تدارک دیده شده است.

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا علیه السلام اظهار کرد:

بخش ویژه و محوری این همایش، موضوع  «امام رضا علیه السلام، اقتصاد، اشتغال و تولید» خواهد بود که همچون سال گذشته می تواند محل اجتماع عالمان و اندیشمندان و علاقه مندان علوم و معارف عالم آل محمد علیهم السلام باشد و جامعه علمی و دینی را بیش از پیش با حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام آشنا نماید.

وی در مورد محورهای این همایش توضیح داد: «صنایع و تولیدات فرهنگی،تربیتی با محوریت زیارت»، «صنایع و تولیدات هنری، تزیینی و پوشاک»،«صنایع و تولیدات منابع آبی و زیست محیطی»، «صنایع و تولیدات دام محور و حیوانی»، «صنایع و تولیدات کشاورزی»، «صنایع و تولیدات دارویی، بهداشت و سلامت»، «صنایع و تولیدات مسکن و ساختمان» و «صنایع و تولیدات معدنی» از جمله محورهای اصلی این همایش است.

نگاهی نو به ظرفیت ها و راهبری های اقتصاد دینی:

به گفته این مقام مسئول، این همایش تلاش دارد تا با حضور نخبگان و چهره های شاخص علمی، اقتصاددانان، بازرگانان، مدیران اقتصادی، هنرمندان و اهالی رسانه، کارآفرینان و ایده پردازان ملی و بین المللی، نگاهی نو به ظرفیت ها و راهبری های اقتصاد دینی داشته باشد.

این استاد دانشگاه، "برگزاری کرسی های ترویجی، نقد و نظریه پردازی و کرسی های آزاد اندیشی"، "فراخوان تولیدات هنری و رسانه ای"، "فراخوان و حمایت از تدوین سمینارها و پایان نامه های علمی و کاربردی" و نیز چاپ پژوهش های برتر در قالب کتب علمی معتبر و نیز مجله بین المللی امام رضا علیه السلام و علوم روز را از برنامه های در نظرگرفته شده در قالب این مجموعه برنامه ها عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عموم پژوهشگران، اساتید، صاحب نظران و دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی اینترنتی Science.imamreza.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن  05138041 داخلی 3120 تماس حاصل فرمایند.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7884


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها