دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۳۰ آبان ۱۴۰۰، برگزاری همایش بین المللی کرونا و دیابت (وبینار) در مشهد

  • بازدید: ۵۲۹
دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۳۰ آبان ۱۴۰۰، برگزاری همایش بین المللی کرونا و دیابت (وبینار) در مشهد
خبرگزاری صدا و سیما

نخستین رویداد بین المللی کرونا و دیابت با محوریت اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و کرسی علوم پزشکی و تغذیه انسانی یونسکو به صورت مجازی در مشهد برگزار شد. سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برگزاری همایش بین المللی کرونا و دیابت با محوریت اصلاح رژیم غذایی در مشهد با مشارکت و سخنرانی ۴۶سخنران ملی و بین المللی به مدت ۳روز در مشهد برگزار شد که تجربه بسیار ارزشمند در حیطه ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه و درمان دیابت در سطح کشور است.

دکتر مجید غیور مبرهن افزود: با توجه به اینکه حدود دو سال در کشور درگیر بحران کرونا هستیم محور‌های سخنرانی این رویداد علمی، غالبا با تاکید بر شیوه‌های درمانی بیماران دیابتی مبتلا به کرونا، همه گیری کرونا، مدیریت چند جانبه و درمان بیماران دیابت، درمان و پیشگیری از دیابت، مدیریت سبک زندگی و رژیم غذایی و همچنین کنترل متابولیک و مدیریت عوارض کووید در بیماران مبتلا به کرونا ارائه شد.

 سخنرانی‌های این سمپوزیوم به صورت مجازی و تحت وب انجام شد و در کنار سمپوزیوم کارگاه بالینی تغذیه زیر نظر انجمن تغذیه بالینی و متابولیسم اروپا با تلاش اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار گردید.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8214


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها