دیپلماسی❜ دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۱۷ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، برپایی هفتمین کنفرانس (وبینار) بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها به همت دانشگاه فردوسی مشهد

  • بازدید: ۴۲۳
دانشگاهی/ تقویم فرهیخت: ۱۷ تا ۱۸ شهریور ۱۴۰۰، برپایی هفتمین کنفرانس (وبینار) بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها به همت دانشگاه فردوسی مشهد

هفتمین کنفرانس (وبینار) بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها به همت دانشگاه فردوسی مشهد در دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه روز چهارشنبه آغاز شد. دبیر این کنفرانس هدف از برگزاری آن را ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی، تبادل ایده‌ها و برقراری ارتباطات مؤثر علمی و پژوهشی در حوزه‌های مختلف مهندسی صنایع عنوان کرد. دکتر علیرضا شادمان گفت: ۱۲۲ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده که ۶۵ مقاله از این تعداد پذیرفته شده است.

وی افزود: در مدت ۲ روز برگزاری این کنفرانس، مقالات پذیرفته شده در تالارهای مختلف به صورت مجازی و در بستر اسکای روم ارائه شده و سپس داوران مقالات را نقد و بررسی خواهند کرد.

استادیار گروه مهندسی صنایع دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: سه سخنرانی کلیدی این کنفرانس توسط دکتر فیض اللهی، استادیار دانشگاه جورجیای آمریکا با موضوع برنامه‌ریزی عدد صحیح آمیخته غیرمتمرکز، دکتر بشیری، استادیار دانشگاه کاونتری انگلستان و استاد دانشگاه شاهد تهران با موضوع نگاهی به الگوریتم های هیورستیک متاهیورستیک و متهیورستیک و دکتر شوندی، دانشیار دانشگاه شریف، با موضوع بهینه سازی در بازارهای انرژی ارائه خواهد شد.

این کنفرانس (وبینار) بین المللی در تاریخ ۱۷ و ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. نخستین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و سیستم‌ها نیز ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شده بود.

ایرنا

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8060


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها