دیپلماسی" ورزشی/ تقویم فرهیخت: ۱۴ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳، برگزاری اردوی مشترک والیبال نشسته در مشهد با حضور تیم قزاقستان

  • بازدید: ۱۶۳
ورزشی/ تقویم فرهیخت:  ۱۴ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳، برگزاری اردوی مشترک والیبال نشسته در مشهد با حضور تیم قزاقستان
تیم ملی والیبال نشسته مردان
خبر نهایی:

پایان مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در مشهد - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور به میزبانی مشهد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی کشور به میزبانی مشهد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۳۰ تیم در بخش آقایان و ۱۵ تیم در بخش بانوان برگزار شد، تیم استان گلستان در پایان به مقام قهرمانی رسید. تیم‌های قزوین و خوزستان در این دوره از بازی‌ها بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

تیم مشهد در این تورنمنت نتوانست ره به جایی برده و روی سکو برود. 

در حاشیه برگزاری این مسابقات، تیم ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان هم اردوی مشترکی را در شهر مشهد برگزار و در چند بازی تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند.

خبر تکمیلی: 

میزبانی مشهد از تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان

تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان در مشهد اردویی را برگزار خواهند کرد.

اردوی مشترک تیم های ملی والیبال نشسته ایران و قزاقستان در مشهد مقدس از ۱۴ مرداد ماه به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

در این اردو هادی رضایی به عنوان سرمربی و مهدی بابادی به عنوان ورزشکار، نمایندگان خراسان رضوی خواهند بود.

همچنین محمدمهدی آخوندی، رئیس هیات استان از میزبانی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی کشور در مشهد خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: هیأت استان افتخار میزبانی رقابت های والیبال نشسته قهرمانی کشور با حضور ۴۵۰ نفر در قالب ۳۲ تیم در بخش آقایان و ۲۵۰ نفر در بخش بانوان در قالب ۱۴ تیم از سراسر کشور را دارد.

آخوندی در ادامه به همکاری همه جانبه اداره کل ورزش وجوانان، شورای اسلامی شهر، شهرداری اشاره کرد و تصریح کرد: برای اسکان تیم‌ها، زائرشهر رضوی و سالن‌های سردار شهید رفیعی و سالن ثامن الائمه شهرداری در نظر گرفته شده و انشاءالله از صبح روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه این رقابت ها آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. ایسنا/خراسان رضوی 

خبر تکمیلی:

رقابت‌های بین‌المللی دو جانبه والیبال نشسته مردان با حضور تیم‌ های ایران و قزاقستان به میزبانی مشهد نیمه دوم مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نشسته مردان به منظور حضور پرقدرت در بازی‌های پارالمپیک پاریس قرار است مرداد ماه میزبان مسابقات بین‌المللی در مشهد باشد. این تورنمنت با حضور تیم‌ قزاقستان از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

همچنین داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، حمید عباسی، مجید لشکری، میثم علیپور، حسین گلستانی، محمدحسین حسینی‌جد، مهدی بابادی، محمد نعمتی، قاسم اسلامی، مسعود امامی و عیسی زیراهی ۱۲ ورزشکار اعزامی به هلند هستند که بامداد سه‌شنبه ۱۲ تیر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی عازم هلند می‌شوند. در این تورنمنت مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، جمال نظری و میثم حاج‌بابایی تیم را همراهی نخواهند کرد.

در پایان این تورنمنت نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس معرفی خواهند شد. هدایت این تیم را هادی رضایی (سرمربی)، ساجدی‌نیا (مربی بدنساز) و امین اصغری و حسن محمدی (مربیان تیم) و علی کشفیا (سرپرست تیم) بر عهده دارند.

یادآوری دو نکته:

1. انصراف روسیه و عراق از حضور در تورنمنت والیبال نشسته ایران

دو کشور از حریفان ایران در تورنمنت بین‌المللی والیبال نشسته در مشهد، از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان اعلام کرد که قرار بود یک تورنمنت چهار جانبه والیبال نشسته در نیمه دوم مرداد به میزبانی شهر مشهد برگزار شود.

بر همین اساس ایران، قرار بود روسیه، قزاقستان و عراق در این تورنمنت شرکت کنند. در شرایطی که به نظر می‌رسید تیم کشورمان پس از جدال‌های دوستانه با حریفانی قابل توجه که سابقه حضور در پارالمپیک را دارند، راهی بازی‌های 2024 پاریس می‌شوند، اما این اتفاق تا الان به طور کامل رخ نخواهد داد.

مسئولان تیم روسیه اعلام کردند که در این مسابقات شرکت نمی‌کنند؛ تیمی که در واقع می‌توانست محک چدی برای شاگردان رضایی در آستانه اعزام به پارالمپیک باشد.

این اتفاق در حالی رخ داده که ملی‌پوشان ایران به دلیل عدم صدور ویزا، فرصت حضور در تورنمنت بین‌المللی «آسن» در کشور هلند را نیز از دست دادند.

2. رضایی: هلندی‌ها خودشان دعوت کردند، اما ویزا ندادند

هلندی‌ها خودشان از ما برای حضور در این مسابقات دعوت کردند. ما هم پروسه حضور در این کشور را به موقع و حتی زودتر از زمان لازم، انجام دادیم. هر مدرکی که خواستند، ارائه کردیم و آنها همه مدارک و همچنین پول ویزا را گرفتند. من دو روز قبل با مسئولان برگزاری مسابقات صحبت کردم و گفتم که بابت صدور دیرهنگام ویزا احساس خطر می‌کنم. پس از آن صحبت‌ها، گفتند که سفارت اعلام «فردا بیایند و ویزا را بگیرند». متاسفانه این اتفاق رخ نداد و جز مسائل سیاسی، دلیل دیگری وجود ندارد.

گفتنی است مسابقات بین‌المللی هلند با حضور تیم‌های ایران، مصر، اوکراین، ایتالیا، هلند، قزاقستان، برزیل، آلمان، فرانسه و آمریکا برگزار می‌شود که به جز تیم‌های آمریکا، هلند و ایتالیا سایر تیم‌ها در پارالمپیک پاریس حضور دارند.

خبر تکمیلی: تورنمنت بین‌المللی والیبال نشسته مشهد تنها با حضور یک تیم خارجی - قزاقستان! مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۳ 

مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته مردان در حالی از ۱۵ مرداد به میزبانی مشهد برگزار می‌شود که تنها یک تیم خارجی برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته مردان در راستای آماده سازی تیم والیبال نشسته کشورمان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک پاریس در حالی از ۱۵ تا ۱۹ مرداد به میزبانی مشهد برگزار می‌شود که تنها تیم قزاقستان برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است.

به گفته هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، از تیم‌های عراق و برزیل نیز برای حضور این در این مسابقات دعوت به عمل آمده بود که تنها تیم قزاقستان برای حضور در این تورنمنت آمادگی خود را اعلام کرده است.

همچنین در جریان برگزاری این تورنمنت بین‌المللی، مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته با حضور ۷۰۰ ورزشکار زن و مرد بعد از ۹ سال از ۱۳ تا ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد که ملی‌پوشان حق شرکت در مسابقات قهرمانی کشور را ندارند.

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، امیر عباسی، محمد نعمتی، جمال نظری، مرتضی مهرزاد، رمضان صالحی، مجید لشگری، مهدی بابادی، میثم حاجی بابایی، میثم علیپور، حسین گلستانی و عیسی زیراهی ملی‌پوشان حاضر در این تورنمنت بین‌المللی هستند که بعد از انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم قزاقستان، فهرست ۱۲ ملی‌پوش اعزامی به پارالمپیک پاریس از سوی کادر فنی معرفی خواهد شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران ۹ دوره در پارالمپیک حضور داشته که دستاورد آن کسب ۷ قهرمانی و دو دوره نایب قهرمانی بوده است. مردان والیبال نشسته ایران در دهمین دوره حضور خود در بازی‌های پارالمپیک به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در پاریس است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8603


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود این یعنی آن که اگر با گذشت ۴۵ سال، هنوز نمی توانیم یک آمار موثق از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع خارجی ارائه دهیم، پس هر گونه برنامه ریزی برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ و این واقعاً مایه فضاحت دیاری است که ادعای قطب اول گردشگری کشور را دارد. آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضعییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو