دیپلماسی❜ سلامت/ دکتر قنواتی: مشهد در عرصه بهداشت و درمان در سطح بین المللی جایگاه ویژه‌ای دارد

  • بازدید: ۷۷۸
سلامت/ دکتر قنواتی: مشهد در عرصه بهداشت و درمان در سطح بین المللی جایگاه ویژه‌ای دارد
دانشگاه علوم پزشکی

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مشهد قطب گردشگری سلامت کشور بوده و حتی جایگاه این شهر از تهران هم بالاتر است، این شهر در عرصه‌هایی همچون بهداشت، درمان و پژوهش از جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌الملل برخوردار است.

دکتر سیامک زارعی‌ قنواتی اظهار کرد: مشهد قطب گردشگری سلامت کشور بوده و حتی جایگاه این شهر از تهران هم بالاتر است. این شهر در عرصه‌هایی همچون بهداشت، درمان و پژوهش از جایگاه ویژه‌ای در سطح بین‌الملل برخوردار است.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: مدیریت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در چند سال اخیر در ارزشیابی سالانه وزارت متبوع، همواره برترین رتبه را داشته است و بیشترین میزان جذب را نیز به خود اختصاص داده است. ما می‌توانیم در موضوعاتی همچون جذب دانشجوی خارجی و همچنین جذب گردشگران سلامت از تمامی کشورها اقدامات قابل توجهی داشته باشیم و تحقق آن نیازمند حمایت ویژه مسئولان است.

وی گفت: با همکاری یونسکو توانستیم مرکز نوع ۲ یونسکو را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال کنیم که می‌تواند در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی گام‌های بلندی بردارد و حتی می‌تواند یک مرکز تخصصی ۳ وجهی در موضوع تغذیه باشد که با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کارهای خوبی در این مرکز در حال اجرا است.

منبع: فارس

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8294


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها