دیپلماسی❜ دینی/ تقویم فرهیخت: زمستان ۱۴۰۰، آغاز فعالیت دبیرخانه همایش "تبلیغ جهانی دین در عرصه بین الملل" در مشهد

  • بازدید: ۹۵۵
دینی/ تقویم فرهیخت: زمستان ۱۴۰۰، آغاز فعالیت دبیرخانه همایش "تبلیغ جهانی دین در عرصه بین الملل" در مشهد

به گزارش روابط عمومی جامعه المصطفی ص العالمیه نمایندگی خراسان، اولین جلسه دبیرخانه همایش "تبلیغ جهانی دین، چالش ها، فرصت ها و تجارب در عرصه بین الملل" توسط نمایندگی المصطفی در خراسان، با هدف بررسی نحوه برگزاری و سازماندهی اعضای کمیته علمی واجرایی همایش و با حضور معاونان و مدیران مدارس برگزار گردید. در این جلسه ریاست نمایندگی خراسان، در خصوص ارتباط با مراکز علمی و جلب مشارکت و همکاری این مراکز با دبیرخانه همایش، ایجاد شبکه پژوهشگران نمایندگی و دانش آموختگان در خارج از کشور، ارتباط با دانشگاه های بین المللی در خارج از کشور و همچنین الزامات اجرایی همایش رهنمود ها و توصیه هایی ارائه نمود.

در ادامه، اعضای دیگر جلسه هم نظرات خود را ارائه نموده و پیرامون فعالیت های کمیته علمی و اجرایی دبیرخانه به گفتگو پرداختند.

گفتنی است این همایش به همت پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان و با همکاری مراکز علمی ملی و بین المللی در سه ماهه آخر سال 1400 با محورهای مبانی و اصول تبلیغ دینی، روش شناسی مطلوب تبلیغ دین در عرصه بین الملل، تجربه نگاری تبلیغ جهانی دین، آینده پژوهی تبلیغ در عرصه بین الملل و چشم انداز تبلیغ جهانی دین برگزار خواهد شد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7936


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها