دیپلماسی❜ شهرداری مشهد؛ رتبه برتر جشنواره بین المللی روابط عمومی های کشور شد

  • بازدید: ۳۴۰
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد از کسب رتبه برتر هفتمین جشنواره بین المللی روابط عمومی های کشور از سوی شهرداری مشهد خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی حامد مقدم با بیان این خبر اظهار کرد: در این سمپوزیوم علمی که با حضور بیش از 300 وزارتخانه، دستگاه و نهادهای مهم کشوری و استانی برگزار شد، اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد به عنوان نخستین روابط عمومی شهرداری های کشور موفق شد در بخش برنامه ریزی ارتباطی رتبه برتر این جشنواره را از آن خود کند. وی با مهم ارزیابی کردن برگزاری جشنواره بین المللی روابط عمومی های کشور گفت: شهرداری به عنوان تنها ارگان و نهاد شرکت کننده از شهر مشهد در این جشنواره شرکت کرد. مشاور شهردار مشهد با اشاره به کیفیت بالای سطح داوری آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: هیئت داوری جشنواره با استفاده از اساتید برجسته داخلی و خارجی از جمله اساتید دانشگاه های استکهلم و رومانی به داوری آثار پرداخته و 8 اثر را به عنوان برترین آثار روابط عمومی های کشور انتخاب کرده اند.... سخنگوی شهرداری مشهد در ادامه افزود: در بخش اطلاع رسانی، اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و در بخش پژوهش های ارتباطی اداره روابط عمومی و بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران انتخاب شدند. حامد مقدم همچنین بیان کرد: در بخش تکریم ارباب رجوع اداره کل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در بخش خلاقیت اداره کل روابط عمومی و بین الملل پست بانک ایران به عنوان روابط عمومی های برتر در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.وی خاطر نشان کرد: شهرداری مشهد نیز در بخش برنامه ریزی ارتباطی در این جشنواره موفق شد لوح و تندیس برترین روابط عمومی کشور را از آن خود کند.مدیر کل روابط عمومی وبین الملل شهرداری مشهد با اشاره به برنامه ریزی های مدون ارتباطی با شهروندان خاطر نشان کرد: شهرداری مشهد توانست با پیگیری های دقیق، ارتباط گیری به موقع با شهروندان و توجه به درخواست های مردمی در قالب سامانه هایی چون مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد 137 و مرکز افکار سنجی در زمینه ارتباط گیری صحیح با شهروندان موفق شود.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6812


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود پس از ۴۵ سال وقتی هنوز نمی توانیم آمار موثقی از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع ارائه دهیم، پس برنامه ریزی ها برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ چطور می توان این نقیصه را در دیاری که مدعی قطب اول گردشگری کشور است، توجیه کرد؟ آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو