-
۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
-
بازدید: ۳۷۵
قائممقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران گفت: مشهد مقدس در عمل شهری بینالمللی شده است، اما جایگاه مناسبی در رسانهها ندارد. غلامحسین اسلامیفرد در حاشیه نشست هماندیشی رسانههای ملی و بینالمللی با شهردار مشهد در گفتوگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مشهد مقدس در عمل شهری بینالمللی شده، اما جایگاه مناسبی در رسانهها ندارد که شاید بخشی از مسئله به نبود ارتباط بین رسانههای ملی و مسئولان محلی و شهری باز میگردد. قائم مقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری نشست مشترک شهرداری مشهد با مدیران رسانههای ملی، افزود: دعوت شهرداری مشهد از رسانههای ملی نشان دهنده تمایل این ارگان برای برقراری تعامل و مشارکت بیشتر با رسانهها است. این مسئول با تاکید بر اینکه مردم ایران عنایت خاصی نسبت به مشهد مقدس دارند و آن را به عنوان پایتخت معنوی و فرهنگی کشور میشناسند، اضافه کرد: با این وجود رسانههای فراگیر و ملی به طور معمول با توجه به تقسیمبندی صفحات و قالب کاری خود بعید است بتوانند به صورت خاص به این شهر بپردازند....
وی تاکید کرد: میتوان بخشی از ویژگیهای مشهد را در قالب حوزههای معرفتی و معارفی و بخشی دیگر را در حوزه صفحات استانی نسبت به سایر شهرها به مشهد اختصاص داد.اسلامیفر برگزاری جشنواره شهرنگار را در برقراری تعامل بیشتر بین شهرداری و رسانه ها موثر دانست و متذکر شد: این جشنواره امکانی را فراهم میسازد تا رسانهها در این حوزه فعالیت گستردهتری داشته باشند و در عمل فضای بیشتری را به مشهد اختصاص دهند. قائممقام خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی خود از عملکرد رسانههای ملی در معرفی بیشتر و بهتر شهر مشهد و جایگاه و ظرفیتهای آن، اذعان داشت: بخشی از رسانههای محلی و استانی بیشتر و بهتر به مسائل مربوط به حوزه شهری مشهد پرداختهاند، اما در بعد ملی هنوز جای کار زیادی وجود دارد.
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/5460
موضوعات: