دیپلماسی❜ قانعی: در تبلیغات ضعیفیم و نتوانسته‌ایم ظرفیت‌های ایران را به گردشگران خارجی بشناسانیم / عضویت در سازمان جهانی گردشگری UNWTO ضروری است

  • بازدید: ۲۸۰
محمد قانعی معتقد است: یکی از راهکارهای اساسی افزایش جذب گردشگر، عضویت ایران در UNWTO (سازمان جهانی گردشگری) برای شناساندن ظرفیت گردشگری کشورمان است. وی افزود: در حوزه تبلیغات دچار ضعف زیادی هستیم و نتوانسته‌ایم ظرفیت‌های ایران را به گردشگران خارجی بشناسانیم، از این رو باید از فرصت های جهانی سازمان UNWTO برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری کشورمان بیشتر استفاده کنیم....  رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی خراسان رضوی در خصوص راهکار توسعه تبلیغات گردشگری، بیان کرد: دنیای کنونی به شکل دهکده جهانی درآمده ‌است‌ و این شرایط را فضای مجازی که بهترین فضای تبلیغات گردشگری کشور می‌تواند به‌شمار رود فراهم کرده‌است، همچنین تبلیغ در شبکه‌های ماهواره‌ای و استفاده از ظرفیت‌های سازمان جهانی UNWTO که بخشی از حقوق کشورمان است از جمله دیگر راهکارهاست. رئیس اتحادیه هتلداران استان، سازمان متولی تبلیغ و آماده سازی زیرساخت‌های گردشگری را میراث فرهنگی و گردشگری دانست و خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی در واگذاری اختیارات و مسئولیت‌ها به بخش خصوصی کوتاهی می‌کند، ظرفیت موجود در بخش خصوصی، قابلیتی بیش از این است که در این زمینه سازمان میراث انعطاف لازم را به خرج نمی‌دهد، این سازمان با تغییرات مدیریتی وارد مسائل جزئی شده‌است و از ماموریت خود در این اصل مهم، یعنی توسعه صنعت گردشگری بازمانده‌است. قانعی عنوان کرد: متاسفانه در کشور ما به فرهنگ گردشگری گروهی توجه نمی‌شود، اگر فرهنگ گردشگری و تورگردانی رونق بسیار گیرد، تورگردان‌ها آموزش بیشتری ببینند و آشنایی بیشتری با ظرفیت‌های کشور پیدا کنند، اقامت گردشگران می‌تواند افزایش یابد. رئیس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از روش‌های استکبار جهانی در مقابله با ما، ایجاد موج ایران‌هراسی است که این امر باعث می‌شود گردشگر خارجی ایران را انتخاب نکنند. ایسنا- منطقه خراسان

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/3427


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها