دیپلماسی❜ 28 مرداد ماه جاری، همایش بین المللی نقش بازاریابی بین المللی دراقتصاد شهرهوشمند در مشهد برگزار می شود

  • بازدید: ۲۹۹
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از برگزاری همایش بین‌المللی نقش بازاریابی اینترنتی در اقتصاد شهر هوشمند 28 مرداد در مشهد خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، علی آبسالان ظهر یک شنبه در محل شهرداری مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش در 28 مرداد در راستای تبادل نظر و دستیابی به اطلاعات درراستای تحقق شهر هوشمند در مشهد برگزار می شود. وی گفت: این همایش در راستای سلسله همایش‌های السیت 92 با 6 محور اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند، محیط هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و در آخر یک مدیریت اداری هوشمند برگزار می‎شود. آبسالان به ضرورت برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: اهمیت مباحث فناوری اطلاعات در کشور و اهتمام ویژه مدیران ارشد و تصمیم‌گیر کشورهای جهان به مباحث ویژه محصولات و خدمات خاص فناوری اطلاعات و نیز توسعه کاربردهای خدمات فناوری اطلاعات، با رویکرد ایجاد همگرایی و فعالیت در جهت گسترش تولید علم و فن‌‎آوری، و ارتباط علمی و پژوهشی بین مراکز علمی مختلف، سبب شد تا این همایش در سطحی بین‌المللی برگزار شود... وی گفت: در شهر هوشمند با توجه به تعاملی بودن سیستم‌ها هر کس مسوول اطلاعات خود بوده و به سایر دستگاه‌های متقاضی سرویس اقلام اطلاعاتی ارائه می‌کند؛ در حال حاضر معیارها و ملاک‌های توسعه‌یافتگی یک کشور در حوزه فناوری اطلاعات تغییر یافته است.مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: زمانی تعداد تلفن ثابت و‌ دسترسی Dial up ملاکی برای توسعه‌یافتگی یک شهر در حوزه فناوری اطلاعات محسوب می‌شد، اما امروزه شاهد این هستیم که معیار دسترسی به اینترنت پهن باند ADSL نیز از لیست ارزیابی کشورها حذف شده است.وی یادآور شد:  مقوله جدیدی که هم اکنون در سطح جهانی مطرح می‌شود شهرهای فراگیر است که بعد از شهرالکترونیک و شهر هوشمند قرار می‌گیرد؛ شهرهایی نظیر سئول، آمستردام و‌ تورنتو جزء شهرهای فراگیر هستند بدین معنی که همه اجزای مدیریت شهر با هم تعامل دارند به عبارتی فازهای اطلاع‌رسانی و تعاملی طی شده و سطح تراکنشی در حال توسعه است.آبسالان گفت: اگر در شهر مشهد به دنبال ایجاد شهر هوشمند هستیم منابع اطلاعاتی مربوط به تعاملات سیستم‌های شهرهوشمند نیز باید آماده شود و اگر آماده است، ارتباط بین آن‌ها باید برقرار باشد و مسوولیت هویت این اطلاعات نیز باید روشن باشد.وی محور های همایش را اینگونه نام برد: بازاریابی و تجارت الکترونیک، تجزیه و تحلیل وب سایت و برندها و برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی نمونه‌ها و شرکت‌های موفق بین‌المللی، بومی‌سازی استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه‌سازی وب سایت، مدل‌های درآمدزایی در فضای اینترنت، بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده‌اند، استراتژی ایجاد محتوا برای افزایش ترافیک وب سایت، آنالیز دیتا در جهت بهتر شدن ROI، توسعه صادرات غیرنفتی با استفاده از اینترنت و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی ازموضوعات اصلی همایش است. آبسالان از حضور مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف تجارت و کسب و کارفعال هستند، در این همایش خبر داد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6943


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود پس از ۴۵ سال وقتی هنوز نمی توانیم آمار موثقی از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع ارائه دهیم، پس برنامه ریزی ها برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ چطور می توان این نقیصه را در دیاری که مدعی قطب اول گردشگری کشور است، توجیه کرد؟ آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو