-
۵ شهریور ۱۳۹۹
-
بازدید: ۳۹۹
معاون سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از اجرای دیپلماسی برندینگ با هدف توسعه خراسان رضوی خبر داد. ناصر بهزاد اظهار داشت: اساس الگوی توسعه اقتصادی بر مبنای طرح اقتصاد مقاومتی، هویتبخشی به مزیتهای شهری برای ایجاد رقابت و درآمدزایی است که در این راستا طرح دیپلماسی برندینگ برای اولین بار در استان خراسان رضوی اجرایی میشود....
وی با اشاره به اهمیت برندسازی شهری در جهت اجرای مطلوب طرحهای سرمایهگذاری و توسعهای شهرهای استان و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، بیان داشت: در وهله اول بالغ بر 40 نوع محصول خاص تولیدی شهرهای مختلف استان در چهار گروه غذایی، فرآوردههای کشاورزی، صنایع دستی و محصولات معدنی 28 شهر استان با همکاری شهرداریهای مربوطه شناسایی و فرآیند تجاری سازی آنها توسط سازمان همیاری شهرداریهای استان در دست اقدام است.معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دیپلماسی برندینگ را حرکت موفق و پایدار برای ارزشآفرینی شهری دانست و ابراز کرد: بر این مبنا هدایت منابع، تمرکز برنامههای حمایتی، ظرفیت سازی جهت اشتغال و رشد شهرها بر مبنای مزیت تولید و تجارت هر شهر شکل میگیرد که قابلیتهای متمایزی برای حضور در بازارهای محلی، منطقه ای و بینالمللی خواهد بود.بهزاد لازمه پیادهسازی دیپلماسی برندینگ را نگاه بازاریابی برای برندسازی جغرافیایی و پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی دانست و افزود: بر این اساس شهرها نیز به واسطه همزمانی شهرسازی و برند سازی می توانند بهبود یافته و توسعه یابند.وی دسترسی به مفهوم رقابت، ارتقاء جایگاه شهری و ایجاد چشمانداز مناسب در فعالسازی دریچههای درآمدی را به عنوان محوریترین هدف طرح دیپلماسی برندینگ در استان دانست و یادآور شد: ایجاد منشوری که اضلاع آن شهروندان، گردشگران و سرمایه گذاران باشند در سایه نمادسازی با برند و برقراری تعلق شهری تحقق خواهد یافت.بهزاد تعیین محصول، طراحی برند، دریافت گواهینامه مالکیت معنوی، انعقاد قرارداد با تولید کنندگان، ورود به بستر خرید و فروش و ایجاد هاب فروشگاهی از طریق دیجیتال مارکتینگ و شروع به برنامههای توانمندسازی در برند محصولات تولیدی را از اقدامات انجام شده دانست که پیادهسازی آن تحول قابل ملاحظهای را در جهش تولید و افزایش تعاملات موثر فضای کسب و کار ایجاد میکند.تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی
:: لینک کوتاه مطلب ::
farhikhtt.ir/post/2615
برچسب ها:
برند,
برندینگ,
خراسان رضوی,
دیپلماسی برندینگ,
سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی,
مشهد,
ناصر بهزاد,
موضوعات: