دیپلماسی❜ نمایشگاهی/ تقویم فرهیخت؛ تمدید شد: ۷ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲، برپایی چهارمین نمایشگاه بین المللی «ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری» در مشهد به همت بخش خصوصی

  • بازدید: ۵۹۰
نمایشگاهی/ تقویم فرهیخت؛ تمدید شد: ۷ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲، برپایی چهارمین نمایشگاه بین المللی «ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری» در مشهد به همت بخش خصوصی
کانون سپهر پارسیان
اشاره:

چهارمین نمایشگاه بین المللی ستاره های صنعت غذا و گردشگری به همت کانون تبلیغاتی سپهر پارسیان مشهد و با حضور نمایندگانی از صاحبان برندهای معتبر اقتصادی شهر و استان و کشور و نیز نمایندگانی از برندهای کشورهای اسپانیا، مالزی، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، عربستان، امارات و یک کشور آفریقایی و… از ۷ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲ در مرکز تجاری سیتی استار واقع در منطقه گردشگری سپاد مشهد (شمال شهر) برگزار می شود.

یادآور می شود پیشتر تاریخ  ۲۳ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۲ برای برپایی این نمایشگاه اعلام شده بود.

اندیشکده ی بین المللی فرهیخت، قبل از هر چیز، به سهم خود، از مساعی همه ی نقش آفرینان در برپایی موفق سه دوره ی این نمایشگاه تخصصی در کلان شهر مشهد و در صنعت غذا، گردشگری و برندینگ آن‌هم با رویکرد بین المللی، بویژه از ایده آفرین اصلی، سرکار خانم «آرزو رجب پور» عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد و مدیرعامل کانون تبلیغاتی سپهر پارسیان مشهد و همکاران شان سپاسگزاری می نماید.

همچنین آرزومند است چهارمین دوره، با مشارکت بیشتر و مؤثرتر شرکت کنندگان و صاحبان برندهای صنایع غذا و شیرینی داخلی و خارجی، استقبال پرشورتر مردم و متخصصان و مدعوین، بویژه سفرای منتخب و سرکنسول های کشورهای مقیم و در نهایت، درخشش بیشتر نمایشگاه در عرصه های ملی و بین المللی و کسب نتایج ارزنده تر نسبت به سه دوره ی قبل برپا شود.

امیدواریم این تیم تلاشگر، مُزد چند سال برنامه ریزی و کار گروهی خود را در راستای تعالی صنعت برندینگ و توسعه ی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری و هنر، علم و صنعت «غذا و شیرینی» این دیار گرفته و نزد صاحب حقیقی خطه ی خورشید هشتم، امام رئوف، حضرت اباالحسن الرضا علیه السلام، مأجور و منصور باشند. ان شاءالله الرحمن....

آشنایی بیشتر با برگزار کننده:

معرفی کانون تبلیغاتی سپهر پارسیان

کانون سپهر پارسیان، یک مؤسسه ی تبلیغاتی و نمایشگاهی است که از ۱۴ سال پیش، کار خود را از خاستگاه مشهد دوست داشتنی و در حوزه‌های روابط عمومی تجاری، برندینگ و برگزاری رویدادهای تخصصی متنوع ملی و بین‌المللی آغاز کرده است.

این تشکل خصوصی به مدد همکاری موفقیت آمیز با تشکل‌های اقتصادی، سازمان‌ها و برندهای معتبر، توانسته است ایده ستاره‌ها را با هدف توسعه کارآفرینی و برندسازی ملی در سال ۱۳۹۵ پس از کسب سال‌ها تجارب ارزشمند و شناخت عمیق نقاط عطف اقتصادی و اجتماعی ایران عزیزمان خلق و ثبت نماید. 

دفتر این مؤسسه، در مشهد و در برج آرمیتاژ، طبقه ۱۰ واحد ۱۰۰۴ واقع بوده و اطلاعات بیشتر را می توانید در وبگاه آن به نشانی https://sepehrparsian.com بیابید یا برای مشاهده ی آن، اینجا را کلیک فرمایید.

آشنایی بیشتر با چهارمین نمایشگاه:

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری کمک به برندینگ خراسان

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری این فرصت را ایجاد می کند تا صاحبان صنایع و برندها خودشان را معرفی کنند و کمک می‌شود تا محصولات آن ها به فروش برسد.

روزنامه خراسان نوشت: «رئیس دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی، با حمایت از برگزاری نمایشگاه های مختلف، این ظرفیت را برای معرفی محصولات استان به دنیا، مناسب عنوان کرد.

۱۴۰۱؛ بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰ سال اخیر در خراسان رضوی

هادی توانا، رئیس دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد گفت: یکی از زنجیره‌های مهم اقتصادی کشور، زنجیره گردشگری است که این زنجیره از بخش های مهمی تشکیل شده و مهم ترین حلقه این زنجیره صنعت گردشگری است.

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری برندها را معرفی می کند

وی بیان کرد: باتوجه به این که به ازای هر ۶ گردشگر خارجی و هر ۳۵ گردشگر داخلی، یک شغل در استان ایجاد می شود، لذا بحث گردشگری ظرفیت مناسبی برای استان محسوب می‌شود.

توانا موضوع برندینگ را حلقه مفقوده بازاریابی استان دانست و افزود: در این راستا، مشکل اصلی این حوزه فروش و صادرات است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری از محصولات صنعتی و کشاورزی ما به دلیل ضعف سیستم فروش و یا ضعف معرفی محصول، به سمت افول می‌رود.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه ستاره‌ها این فرصت را ایجاد می کند تا صاحبان صنایع و برندها خودشان را معرفی کنند و کمک می‌شود تا محصولات آن ها به فروش برسد.

توانا برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ستاره ها را به عنوان یک ظرفیت ملی و بین المللی برای استان معرفی کرد.

ظرفیت گردشگری خراسان رضوی، از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است

فیروز ابراهیمی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد، گفت: در استان ۶۹۰ کارخانه صنایع غذایی با سرمایه گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۳۴ هزار نفر در صنعت غذا داریم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به مزیت های حوزه گردشگری استان، بیان کرد: سالانه پذیرای ۳۰ میلیون گردشگر هستیم، آمارها نشان می‌دهد میانگین حضور این گردشگران در استان ۹ روز و نیم است، با توجه به این که حتی اگر هر گردشگر روزانه یک حبه قند مصرف کند، عملا ۳۰ میلیون حبه قند استان مصرف شده است و این ظرفیت بی بدیل استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: همچنین وجود ۶۰ درصد از هتل های کشور در استان خراسان رضوی باعث شده که بحث گردشگری از قوت و جایگاه مهم تری در ایران برخوردار باشد.

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می‌شود

برای اولین بار در کشور نمایشگاه ستاره‌ها با بهره گیری از هوش مصنوعی اجرا می شود

آرزو رجب پور، عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد نیز در این نشست گفت: در آبان ماه سال ۱۴۰۲ چهارمین نمایشگاه ستاره های صنعت غذا و گردشگری در مشهد با حضور کشورهای اسپانیا، مالزی، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، عربستان، امارات، یک کشور آفریقایی و… ِدر منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار می شود.

وی با اشاره به این که امسال این نمایشگاه با رویکرد خلاقیت، هنر و تکنولوژی با بهره گیری از هوش مصنوعی برگزار می شود، ادامه داد: بازدیدکنندگان نمایشگاه در قالب فضای مجازی می‌توانند برای اولین بار در کشور، اطلاعات برندها و فرایند برگزاری نمایشگاه را در تلفن همراه خود به کمک دستیار هوشمند ستاره‌ها تجربه کنند.

رجب پور تصریح کرد: صنعت گردشگری مهم ترین منبع درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی برای کشورهای دنیاست و از این صنعت به عنوان موتور توسعه یاد می شود، در این راستا باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل‌های خاص مشهد، سعی داریم این نمایشگاه را به سمت تحرک، نوآوری، خلاقیت و تغییر برگزار کنیم.

او ادامه داد: نمایشگاه ستاره ها ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز تجاری سیتی استار در طول ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.»

چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری


بهره گیری از هوش مصنوعی در نمایشگاه ستاره‌ های صنعت غذا

خبر تکمیلی اول: برپایی مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد، اول شهریور ۱۴۰۲ ... کلیک کنید...

خبر تکمیلی دوم: چهارمین نمایشگاه صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می‌شود ، مورخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا احمدیان عصر امروز در نشست هم اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد، اظهار کرد: مشهد با ظرفیت بالای فرهنگی و گردشگری میراث دار احیای فرهنگ تکریم زائر و گردشگر است.

وی با بیان اینکه تنوع اقلیمی و قومی در ایران باعث شده تا غذاهای ایرانی نیز دارای تنوع زیاد باشد و از هر منطقه با غذاهای سنتی آن منطقه یاد شود، افزود: این رویداد می تواند شروع احیا ارزش هایی باشد که دوباره خاطرات بهتری را در ذهن گردشگران این شهر رشد بدهد.

دبیر فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گردشگری غذا به نوعی مکمل دیگر انواع گردشگری‌ها محسوب می‌شود، تصریح کرد: پتانسیل گردشگری، اقامتی و صنایع خوراکی در خراسان رضوی برای مجلس و حاکمیت به جهت ایجاد فرصت بی نظیر شغلی و کارآفرینی مهم است.

احمدی با بیان اینکه در بازار داری، نیاز به فرهنگ سازی داریم، گفت: نگاه ما به گردشگر باید تغییر کند زیرا مشتری در مشهد مقدس به علت اینکه زائر امام هشتم است، خیلی اهمیت دارد.

نمایشگاه ستاره ها حرکت به سوی تغییر است

در ادامه آرزو رجب پور اظهار کرد:چهارمین نمایشگاه ستاره ها با رویکرد خلاقیت، هنر و با هدف برندینگ و توسعه بازار داخلی و صادراتی و نیز جذب سرمایه گذار در پروژه‌های مختلف برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: صنعت غذا و گردشگری دارای اهمیت است و به نوعی سومین صنعت درآمدزای کل جهان است.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: گردشگری غذا نیز در دنیا ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد دارد و متاسفانه ایران در بخش غذای حلال و حضور آن در رنکینگ غذای حلال در ۱۰ کشور دنیا نیست و این امر بسیار قابل تامل است.

وی با اشاره به فرصت این نمایشگاه برای معرفی هرچه بیشتر صنایع غذا و گردشگری مشهد به دنیا افزود: همچون سنوات گذشته، در این نمایشگاه نیز سفرای کشورهای مختلف شرکت دارند و از نزدیک با صنعت و فرهنگ غذا و گردشگری ایران بویژه مشهد، تعامل خواهند داشت.

مسئول برگزاری رویداد صنعت گردشگری غذا در مشهد با بیان این که ما در کشور خود شاهد گردشگری و صنعت غذای تقویت شده‌ای هستیم، تاکید کرد: اما آنگونه که لازم است به آن پرداخته نشده است‌.

مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری برگزار شد

>>> پوستر نمایشگاه...

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6054


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها