دیپلماسی❜ ورزشی/ درخشش امیر غلام زادگان ملی پوش مشهدی در مسابقات جهانی فیتنس اسپانیا + گزارش تصویری

  • بازدید: ۷۹۳
ورزشی/ درخشش امیر غلام زادگان ملی پوش مشهدی در مسابقات جهانی فیتنس اسپانیا + گزارش تصویری

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت:ما می‌توانیم پرچمدار فیتنس در کشور باشیم و چندین ورزشکار دیگر را پرورش دهیم چرا که پتانسیل این موضوع در ورزشکارانمان وجود دارد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فرزاد فتاحی در مراسم استقبال از امیر غلام زادگان ملی‌پوش مشهدی و قهرمان فیتنس جهان که در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالم امروز در خدمت ورزشکارانی هستیم که برای موفقیت تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم به غلام‌زادگان و رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی که یک خانواده خوب تشکیل دادند و زمینه موفقیت ورزشکاران را فراهم کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: هر موفقیتی که به دست می‌آید حاصل کار تیمی و گروهی است، مدالی که کسب کردید نشان می‌دهد استان ما استعدادهای خوبی دارد و جدا از جایگاه قهرمانی می‌توانید الگوی خوبی برای ورزشکاران استان باشید که توانایی‌های خود را دستم کم نگیرند.

وی ادامه داد: شاید بخشی از موفقیت شما اعتمادبه‌نفس شماست وقتی به خودتان قول مدال طلا دادید به این مهم دست‌یافتید این مدال در تاریخ این رشته جاودان شد چراکه اولین مدال کشور است اما کار شمارا سخت می‌کند .

فتاحی یادآور شد: جوانان این کشور زین پس شمارا دنبال می‌کنند باید نه‌تنها در ورزش در دیگر ابعاد زندگی نیز الگو باشید، ما می‌توانیم پرچم‌دار این رشته در کشور باشیم و چندین ورزشکار دیگر را پرورش دهیم.

وی بابیان اینکه بازوان فدراسیون هیأت‌های استانی است، ابراز کرد: دوست داشتیم برنامه تجلیل از قهرمانان داشته باشیم ولی شرایط کرونا این اجازه را به ما نمی‌دهد، در این راستا نیز ۲۰ میلیون تومان پاداش به شما از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعلق می‌گیرد.

در ادامه این مراسم رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: امیر غلامزادگان با توجه به کسب نخستین مدال طلای جهانی فیتنس ایران می‌تواند آینده فیتنس خراسان رضوی را نیز تأمین کند، امیدوارم بتوانیم با حضور غلامزادگان یکی از پایگاه‌های فیتنس ایران باشیم.

سروش پور‌آزاد تصریح کرد: اداره کل ورزش‌‍ و جوانان استان حمایت‌های خوبی در این مدت از هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام داشته است، خبرهای خوبی در این مدت از این رشته ورزشی در کشور شنیده‌ایم. پیش‌ازاین در تمام رشته‌های زیرمجموعه می‌توانستیم در مسابقات کشوری سالیانه دو تا سه عنوان تیمی کسب کنیم. پس از ۹ سال توانستیم در سال ۹۸ و ۹۹ در مسابقات بدن‌سازی و پرورش اندام کشور جایگاه‌های سوم و دوم کشور را از آن خود کنیم.

وی اظهار کرد: دریکی دو سال اخیر کم‌توجهی‌ها به رشته قوی‌ترین مردان زیاده بود که با حمایت‌های اداره کل ورزش‌ و جوانان استان مشکلات این ورزشکاران در خراسان رضوی کمتر شد، ورزشکاران قوی‌‌ترین مردان در کارخانه‌ها و اماکن نامناسب فعالیت داشتند اما در یک ماه و نیم اخیر این دسته از ورزشکاران به‌صورت منظم ورزش کرده و تعداد آنان از دو تا سه نفر به ۱۵ نفر افزایش‌یافته و از شهرستان‌هایی مانند سبزوار و درگز برای تمرین به مرکز استان می‌آیند. 

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی یادآور شد: خراسان رضوی با یک تیم کاملاً بومی و در رده‌های سنی پایه در لیگ برتر پاورلیفتینگ شرکت و امتیازات خوبی کسب کرد. با استعدادیابی از که در دو سه سال گذشته آغاز کرده‌ایم، مستعدینی از روستاهای قوچان و تربت‌حیدریه داشتیم که توانستند در لیگ برتر پاورلیفتینگ حضور پیدا کنند. قول می‌دهیم در سال آینده با تیم قوی‌تری حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: فیتنس تا چند سال گذشته یکی از رشته‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی محسوب می‌شد. اخیراً که این رشته به فدراسیون بدن‌سازی اضافه‌شده، اقدام به خصوصی در این زمینه صورت نگرفته بود. از دوره عبدالمهدی نصیررزاده، رئیس جدید فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام ، مسابقات فیتنس در سطح کشور آغاز شد. علی زرافشان به‌عنوان مسئول کمیته فیتنس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی طی ارتباطاتی که با فدراسیون کشور برقرار کرد، توانستیم به‌عنوان نخستین هیأت استانی مسابقات انتخابی فیتنس برگزار کنیم.

همچنین امیر غلام زادگان ملی‌پوش مشهدی و قهرمان فیتنس جهان هم در این مراسم بابیان اینکه درخشش تیم ملی در مسابقات جهانی باعث معرفی و علاقه‌مندی ورزشکاران کشور به فیتنس خواهد شد از آغاز تمرینات خود با حمایت فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه خبر داد.

‌گفتنی است؛ در این مراسم از افتخارآفرینی‌های امیر غلام زادگان و هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام در حمایت از این ورزشکار تقدیر و تشکر شد.

>>> مشاهده گزارش تصویری استقبال از غلام زادگان مقابل اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی



استقبال از قهرمان فیتنس جهان در مشهد/ فتاحی: خراسان رضوی پرچمدار فیتنس کشور می‌شود

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8007


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها