دیپلماسی❜ هنری/ رویدادهای غیر بین المللی: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی! فیلم کودکان و نوجوانان در مشهد به کار خود پایان داد

  • بازدید: ۵۵۴
هنری/ رویدادهای غیر بین المللی: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی! فیلم کودکان و نوجوانان در مشهد به کار خود پایان داد

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان در مشهد به کار خود پایان داد. اکران همزمان فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان با حضور یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سینما هویزه مشهد پایان یافت. فیلم های این جشنواره همزمان با اصفهان، از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در پردیس سینمایی هویزه اکران شد.

 فیلمهای «پسران دریا، یدو، لیپار، داستانهای هزار و یک روز، بام بالا، برزنگی، بلیت، شهر گربه ها، میان صخره ها» و پویانمایی ها و فیلم های کوتاه « آی دی، دوچرخه باز، بادهای پاییزی، بادهای بهاری، دو کبوتر ستارگان زیر باران، برای بار دوم، درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون، عملیات طبقه دوم، منم سمیرا، وادیار» طی پنج روز در دو نوبت ۱۷ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۱ در پردیس سینمایی هویزه به نمایش درآمد.

۲۵ داور کودک و نوجوان این جشنواره،  سه فیلم "بام بالا" به کارگردانی "سید جمال سید حاتمی"، "شهر گربه ها" به کارگردانی "سید جواد هاشمی" و "پسران دریا" به کارگردانی مشترک "افشین هاشمی" و "حسین قاسمی جامی" را به عنوان فیلمهای برگزیده خود معرفی کردند.

توضیح : رویدادهای فهرست شده در این بخش، رخدادهایی است که عنوان «بین المللی» دارند، اما حائز شرایط اطلاق عنوان «بین الملل» نیستند. به عنوان مثال فاقد فراخوان بین المللی بوده و یا این که هیچ مستندی دال بر وجود حداقل یک میهمان خارجی در گزارش ها و اخبار و گزارش های تصویری و... آن مشاهده نشده است!

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8120


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها