دیپلماسی❜ نمایشگاهی/ نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو در مشهد

  • بازدید: ۷۸

محمد سیدی در نشستی خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این رویداد جهانی در جمهوری اسلامی ایران افزود: نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو با همکاری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و شرکت نمایشگاهی بازدید انجام شده است و بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی در این رویداد منطقه ای حضور خواهند داشت...

وی در ادامه با اشاره به فضای 16 هزار متر مربعی این نمایشگاه گفت:در این نمایشگاه حضور 50 شرکت از کشورهای عضو اکو شامل ایران، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان همچنین شرکت هایی از کشورهای ژاپن، تایوان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، انگلیس و هلند و 300 شرکت از استان های کشور  قطعی شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به جزئیات برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد:زمینه حضور این شرکت ها در نخستین نمایشگاه چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو، سیستمهای پیش از چاپ، سیستمها و ماشین آلات چاپ افست، گراور، فلکسو، سیلک اسکرین، دیجیتال، ماشین آلات صحافی و پس از چاپ است.

وی ادامه داد:تولیدکنندگان ورق و کارتن سازی، عملیات پس از چاپ، تکمیلی و بسته بندی، مواد اولیه، کاغذ و مقوا، مرکب و ورنی، دستگاه های مربوط به صنایع بسته بندی و پرکن ها، چاپگرهای فرمت عریض، چاپ های تبلیغاتی، ابزارآلات اندازه گیری و خدمات جانبی، مربوط به صنعت چاپ و بسته بندی دیگر موضوعات و بخش هایی است که در این نمایشگاه شرکت های حاضر به ارائه و معرفی آن خواهند پرداخت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود:در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تمامی سفرای کشورهای عضو اکو و رایزنان تجاری و فرهنگی این کشورها حضو خواهند داشت و در مدت برگزاری نمایشگاه بیش از دو هزار تور نمایشگاهی از این نمایشگاه از سراسر کشور حضور خواهند داشت.

نخستین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی کشورهای عضو اکو از 28 تا 1 آذر ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد بود و متخصصان و علاقمندان از ساعت 10 تا 19 می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

منبع:روزنامه جام جم

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7296


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها