دیپلماسی❜ نمایشگاهی / بازدید محمد شهریار سرکنسول پاکستان در مشهد از غرفه سازمان جهاد دانشگاهی در نمایشگاه آیفارم

  • بازدید: ۲۵۱
نمایشگاهی / بازدید محمد شهریار سرکنسول پاکستان در مشهد از غرفه سازمان جهاد دانشگاهی در نمایشگاه آیفارم
جهاد دانشگاهی مشهد

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در بازدید محمد شهریار سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد از غرفه این سازمان در نمایشگاه آیفارم مشهد، بر ضرورت افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی با کشور پاکستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، محمد شهریار، سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد با حضور در غرفه سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه آیفارم بر توسعه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌های پاکستان تاکید کرد.

دکتر حسین امینی‌ مشهدی در حاشیه بازدید سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد از غرفه جهاد دانشگاهی در نمایشگاه آیفارم با معرفی ساحت‌های متنوع فعالیت این سازمان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های پزشکی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و نوآوری فعالیت‌های تخصصی انجام داده و نوآوری در ارائه خدمات را وظیفه خود می‌داند.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با تاکید بر انعطاف‌پذیری این سازمان در انجام فعالیت‌های پژوهشی و کاربردی، بیان کرد: در همین راستا جهاد دانشگاهی از انجام همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها و نهادهای مشابه در پاکستان استقبال می‌کند.

در حاشیه این بازدید، محمد شهریار سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در مشهد با اشاره به فعالیت مراکز تحقیقاتی با محوریت مسائل کشاورزی در پاکستان اظهار کرد: ما با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تاثیرگذار در کشورهای همسایه در ارتباط هستیم و علاقه‌مندیم این ارتباط را در ایران با مراکز علمی همچون جهاد دانشگاهی گسترش دهیم.

>>> مشاهده ی گزارش تصویری ...

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/4519


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان