دیپلماسی❜ مدیر امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی مشهد: صنعت نمایشگاهی ایران از نگاه علمی دور بوده است

  • بازدید: ۲۱۰
مدیر امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: تاکنون با رویکرد آکادمیک و دانشگاهی به صنعت نمایشگاهی کشور توجه نشده است. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ایمان میرزائیان صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین دوره تخصصی مدیریت نمایشگاهی (EMD) در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون با رویکرد آکادمیک و دانشگاهی به صنعت نمایشگاهی توجه نشده است.  مدیر امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: صنعت نمایشگاهی ایران بر اساس تجربیات نسل‌های گذشته مدیریت شده است در حالی که نمی‌توان از پیشرفت‌های به وجود آمده در این صنعت غافل شد. وی گفت: در این راستا نمایشگاه بین‌المللی مشهد با توجه به معیارهای جهانی صنعت نمایشگاهی در تلاش است برخی از دروس این صنعت را به صورت مرحله به مرحله وارد ایران کند. ... میرزائیان گفت: انتشار و انتقال این دانش فنی می‌تواند در آینده صنعت نمایشگاه ایران تاثیرگذار باشد. وی برگزاری نخستین دوره تخصصی مدیریت نمایشگاهی (EMD) در مشهد را از این دست امور عنوان کرد تا از این طریق تمام دست‌اندر‌کاران نمایشگاهی ایران بتوانند به شیوه‌های علمی نسبت به مدیریت این صنعت عمل کنند. میرزائیان اظهار داشت: نخستین دوره تخصصی مدیریت نمایشگاهی (EMD) چهار بخش دارد که نخستین بخش آن به مدت شش روز در 80 ساعت در حال برگزاری است و تا خرداد سال آینده ادامه دارد. مدیرامور بین‌المللی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه این دوره مرداد سال 90 در تهران پایان می‌یابد، گفت: این دوره در دانشگاه روزنبرگ آلمان طراحی شده و با کمک انجمن نمایشگاه‌های جهانی یکی از گواهینامه‌ها و رتبه‌های رسمی این صنعت در جهان است. مدیر امور بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه ایران سهم بسیار زیادی در تحولات اقتصادی خاورمیانه دارد، گفت: برخورداری از این دانش فنی برای صنعت نمایشگاه ایران ضروری است. نخستین دوره تخصصی مدیریت نمایشگاهی ایران (EMD) از 16 تا 21 بهمن ماه در مشهد برگزار می‌شود.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6694


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها