دیپلماسی❜ هنری/ طراحی پوستر پانزدهمین سالگی تأسیس «اندیشکده ی بین المللی فرهیخت» دیده بان و مستندنگار رویکرد بین‌المللی رخدادهای مشهد

  • بازدید: ۲۶۵
هنری/ طراحی پوستر پانزدهمین سالگی تأسیس «اندیشکده ی بین المللی فرهیخت» دیده بان و مستندنگار رویکرد بین‌المللی رخدادهای مشهد
نگارخانه فرهیخت

به نام خدا، نبوغ و بلوغ اندیشکده بین المللی فرهیخت به پانزده سالگی، دست مایه ی طراحی پوستری شد که به همت یکی از خادمان رویکرد بین المللی رخدادهای مشهد دوست داشتنی طراحی و به نگارخانه ی فرهیخت اهدا شد.

ضمن تشکر از این هنرمند فرهیخته، علاقه مندان برای دریافت این پوستر در ابعاد بزرگتر و کیفیت بهتر، می توانند به انتهای همین پست مراجعه نموده و بارگیری نمایند.

فرصت را مغتنم شمرده، شرح مختصری از باب آشنایی با اندیشکده، تقدیم حضور شوقمندان گرامی می شود. باشد که امام حکیم و رئوف و مهربان مان، این قلیل خدمات را به تفضل کثیر و کرم رضوی خود، قبول نموده و رهتوشه ی آخرت مان باشد. 

آشنایی با اندیشکده:

آرم نماد لوگو اندیشکده فرهیخت«اندیشکده ی بین المللی فرهیخت» و به لسانی دیگر، «اندیشکده رویکرد بین المللی مشهد»، پژوهشگاهی است سایبری و قرارگاهی است مردمی که از رهگذر دیده بانی و مستندنگاری رویکرد بین المللی رخدادهای «مشهد» دوست داشتنی، در تلاش است تا به همت خادمان بین المللی امام رضا(ع) در سرتاسر جهان، به هدف تعظیم «زوار غیر ایرانی»، تجلیل «دانشجویان و سرمایه گذاران خارجی»، تسهیل «گردشگران سلامت» و به طور کلی «تکریم غیر ایرانیان» در این جهان شهر معنوی نائل آید.

به همین منظور سخت در تلاشیم تا با انجام پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی در راستای تألیف الکترونیکی «دانشنامه ی بین المللی مشهد»، به رتبه و جایگاه «مرجعیت علمی ارزیابی دیپلماسی های برتر و سنجش عمق و عیار توسعه ی روابط خارجی» دیار منسوب به امام مهربانی ها و عالم آل محمد (ص) نائل شویم.

این نهاد خدمت، فعالیت خود را از تاریخ سوم خرداد ۱۳۸۸ از خاستگاه «مشهد الرضا(ع)» آغاز نمود و در تاریخ بهجت آفرین ۸۸/۸/۸، همزمان با سالروز ولادت امام هشتم، حضرت رضا(علیه السلام) نخستین نسخه از تارنمای خود را رسماً رونمایی کرد. 

تاکنون بحمدالله والمنه، پانزده سال، توفیق رصد و پایش قریب به هشت هزار و ششتصد رویداد، مناسبات و تعاملات دیپلماتیک در راستای توسعه ی روابط خارجی این کلان شهر با کشورهای هدف بویژه همسایگان شرقی در عرصه های مختلف را داشته ایم که خدای منان را بر این موهبت، شکرگزاریم.

بنابراین تمام دیده بانی ها و مستندنگاری های رخدادها در این «نهضت تعالی بین المللی شهر رضوی» و صدالبته انجام تمام مطالعات راهبردی و پژوهش های علمی و یا گردآوری مردم نگاره ها و رصد و تقویم رویدادها و... همه و همه به منظور شناسایی، معرفی، تجلیل و تحسین فعالان برتر دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان صورت می گیرد تا در نهایت، به سهم خود و به قدر توان و بضاعت، دستیابی مسئولان را در بخش های دولتی، خصوصی و عمومی به هدف غایی ارتقای شاخص های توسعه یافتگی و تعمیق مناسبات بین المللی کلان شهر مشهد با جهان پیرامون بویژه کشورهای همسایه و خاصه «جهان اسلام» در همه ی ساحات و عرصات از جمله در عرصه ی «دیپلماسی عمومی» تسریع و تسهیل بخشیم.

خرسند خواهیم شد اگر شما اندیشه مند فرهیخته نیز با عضویت در جمع پژوهشگران و خادمان بین المللی شهر رضوی، ما را در شتاب بخشی به «نهضت بلندمرتبگی بین المللی نیک شهر امام مهربانی ها» و جهان شهر معنوی رضوی یار و همراه باشید. برای عضویت در گروه همکاران اجرایی یا پژوهشگران می توانید اینجا را کلیک فرمایید. 

>>> دریافت پوستر ۱۵ سالگی اندیشکده بین المللی فرهیخت در ابعاد بزرگ و کیفیت بهتر - طرح اول ....

>>> طرح دوم... 

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8547


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها