دیپلماسی❜ علمی/ تقویم فرهیخت: برپایی بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق در مشهد به میزبانی شرکت توزیع برق

  • بازدید: ۷۵۵
علمی/ تقویم فرهیخت: برپایی بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق در مشهد به میزبانی شرکت توزیع برق
شرکت برق مشهد

اولین جلسه شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی برق با حضور دکتر غفوری فرد رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد، دکتر عبادی رئیس انجمن مهندسین برق رو الکترونیک شاخه خراسان مهندس کریمی معاون برنامه ریزی و مهندسی، مهندس علیشاهی مدیر دفتر تحقیقات و علیرضا کاشی مدیر دفتر روابط عمومی برق مشهد در محل شرکت توزیع برق مشهد برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، در این جلسه که به منظور هماهنگی لازم و با هدف برگزاری هر چه بهتر این کنفرانس تشکیل شد، دکتر غفوری فرد ضمن تشریح اهمیت برگزاری این کنفرانس و هماهنگی انجام شده با شرکت توانیر، مقرر شد توزیع برق مشهد، میزبان این کنفرانس گردد.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری و هیأت رئیسه کنفرانس به موضوع استفاده از تجربه مدیران صنعت برق اهمیت می دهند گفت: در این رابطه سعی شده از مدیران و متخصصین صنعت برق دعوت شود که این مهم می تواند در انتقال تجربیات بسیار حائز اهمیت باشد.

در این جلسه مهندس رمضانی نیز ضمن خیر مقدم به میهمانان جلسه و اهمیت خدمت به مردم گفت: حضور و هم نشینی با اساتید دانشگاهی همواره یک افتخار برای ما محسوب می شود و در این کنفرانس نیز افتخار می کنیم که در خدمت اساتید دانشگاه فردوسی هستیم.

وی گفت: توزیع برق مشهد با کمک از اساتید دانشگاه فردوسی و سایر مراکز علمی تمام تلاش خود را معطوف آن خواهد کرد که بهترین و جامع ترین کنفرانس شبکه های توزیع را برگزار نماید.

در این جلسه، اعضای هیات رئیسه کنفرانس(8نفر)، هیات سیاست گذاری (15 نفر)، کمیته اجرایی (15 نفر) و کمیته علمی (68 نفر) انتخاب و معرفی شدند.

شایان ذکر است در این جلسه، پوستر کنفرانس و همچنین مفاد و محورهای مقالات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8519


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها