دیپلماسی❜ صنعتی/ بهره برداری از نخستین پارک بین المللی آموزش تخصصی فوق توزیع و انتقال برق در مشهد

  • بازدید: ۵۹۸
align=bottom

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو نخستین پارک بین المللی آموزش تخصصی فوق توزیع و انتقال برق و ۴۵ طرح برق و آب با ۱۹۲ میلیارد تومان هزینه امروز در مشهد به بهره برداری رسید، ریاحی گفت: این طرح که به همت متخصصان شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مجتمع آموزش‌های تخصصی صنعت آب و برق خراسان ساخته شده و نمونه مشابه آن در کشور‌های همسایه وجود ندارد، با حضور رضا اردکانیان در هفته سی و دوم از پویش "الف ب ایران" بهره برداری شد....

مدیر عامل برق منطقه خراسان افزود: با تجهیزات فراهم شده در این پارک دو هزار متر مربعی زمینه جذب توریسم صنعتی و آموزش متخصصان کشور‌های همسایه فراهم شده است.


وی افزود: سایت‌های رله و حفاظت ، دیسپاچینگ و اتوماسیون، خطوط فوق توزیع و انتقال، تجهیزات پست‌های فوق توزیع و انتقال و دارا بودن کلاس‌های آموزش از مهمترین امکانات این پارک است.

مدیر عامل برق منطقه خراسان گفت: آموزش اپراتور‌های پست‌های انتقال و فوق توزیع ، آموزش تکنسین‌ها و مهندسان شاغل در حوزه بهره برداری شرکت‌های برق منطقه بخشی دیگر از اهداف این پارک است.


ریاحی افزود: ارائه آموزش‌های تخصصی کاربردی به پیمانکاران صنعت برق ، کارکنان تازه وارد ، صنایع و مشترکان فوق توزیع و انتقال و همچنین به نیرو‌های صنعت برق کشور‌های همسایه همچون ترکیه ، پاکستان ، افغانستان ، آذربایجان قزاقستان ، ترکمنستان ، قرقیزستان ، ازبکستان ، ازبکستان و تاجیکستان از دیگر برنامه‌های این پارک است.


امروز همچنین با حضور ویدئو کنفرانسی  اردکانیان  سه طرح افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت خواجه‌ربیع، افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت بوعلی مشهد و همچنین افزایش پست موبایل کاشمر بهره‌برداری شد.


هزینه طرح‌هایی که امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو به بهره برداری رسید ۱۵۸ میلیارد ریال است. امروز همچنین خط انتقال آب به ۴۲ روستای خراسان رضوی با بیش از ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید. این طرح‌ها با مشارکت سپاه در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه ثامن الائمه اجرایی شده است.


خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7352


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها