دیپلماسی❜ شهری/ از شهرداری ای که ۲۵۰۰ نیروی اداری مازاد داره توقع دارید که کار بین المللی هم بکنه؟ همین که شهر رو نظافت کنن کافیه!

  • بازدید: ۵۳۲
شهری/ از شهرداری ای که ۲۵۰۰ نیروی اداری مازاد داره توقع دارید که کار بین المللی هم بکنه؟ همین که شهر رو نظافت کنن کافیه!

سلام شما خسته نشدید از این همه پیگیری امور بین المللی مشهد؟ چه فایده ای داره برای این شهر؟ روزنامه ها رو بخونید رییس شورای شهر در مصاحبه گفتن ما در شهرداری ۲۵۰۰ نیروی اداری اضافه بر نیاز و مازاد داریم که باید فکری به حالشون کنیم؟ سازمانی که اینقدر پهن و عریض شده بالنی که اینهمه سنگین شده مگه میتونه اوج بگیره؟ توقع دارید کار بین المللی هم بکنه؟ همین که شهر رو نظافت کنن و مترو و اتوبوسش کار بکنه باید کلاهشون رو بالا بیندازن. بله اگه شهردار جدید می اومد در حد یک معاون شهردار شخصی رو برای مدیریت امور بین المللی شهر انتخاب می‌کرد و بجای این ۲۵۰۰ نفر فقط ده نفر نیروی توانمند و مسلط به روابط بین‌الملل رو سر پست خودشون می گذاشتن آن موقع حق با شما بود مانند خیلی از شهرهای بزرگ جهان که ارتباطات خارجی شهرشون رو در حد ترافیک و نظافت شهری و فضای سبز مهم می دونن نه مانند مشهد که فقط یک اداره کل رسانه و ارتباطات بین الملل هست که هنوز در چارت سازمانی شهرداری هم اسمش مصوب نشده و معلومه که زورش به ادارات مختلف شهرداری به این بزرگی نمی رسه و کسی حرفش رو گوش نمی ده مثلا مگر شهردار مشهد همان روز اول کارشان نگفتن که هر پروژه در شهرداری باید پیوست بین المللی داشته باشه پس کو؟ کسی نیست در شهرداری که این چیزها رو پیگیری کنه. اگر برنامه هایی هم مانند جشنواره هنرهای شهری مشهد، بین المللی میشه از نجابت و تعصب مسوولانش هست و الا در شهرداری مشهد کسی به فکر برنامه های بین‌الملل نیست. خودتون رو خسته نکنین

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8293


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها