دیپلماسی❜ سیاسی/ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دفتر مشهد خواستار شد: تحول تجارت در خراسان رضوی

  • بازدید: ۲۰۴
سیاسی/ معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دفتر مشهد خواستار شد: تحول تجارت در خراسان رضوی
وزارت امور خارجه

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: خراسان رضوی استعدادهای زیادی در زمینه اقتصادی دارد و باید تحول بزرگی در حوزه‌های صادرات، واردات، جذب سرمایه و رشد اقتصادی در این استان شکل گیرد.

به گزارش روز جمعه استانداری خراسان رضوی، مهدی صفری در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان افزود: خراسان رضوی ظرفیت‌های فراوانی در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی مانند یک سفارتخانه عمل می‌کند و افرادی مانند بهشتی منفرد این نهاد را دیده‌بانی کرده آمد و اینک این مسوولیت به عهده معصومی‌فر واگذار شده است.

در ادامه این مراسم احمد معصومی‌فر، رییس جدید نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفت: باعث افتخار است که در این شهر و در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) خدمت کنم و از تجربیات حوزه دیپلماسی اقتصادی خود برای این شهر استفاده خواهم کرد.

محمد بهشتی منفرد، رییس سابق نمایندگی وزارت امور خارجه در استان خراسان رضوی نیز گفت: در طول چندسال خدمتم از حمایت های مسوولان وزارت خارجه بهره‌مند شدم زیرا آنها همیشه پیگیر وضعیت خراسان رضوی بوده اند و این حمایتها سرمایه عظیمی بوده است.

برای دسترسی به اطلاعات بیشتر درباره سوابق رییس جدید نمایندگی وزارت خارجه در خراسان رضوی اینجا را کلیک کنید.

مشهد-ایرنا

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/6974


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها