دیپلماسی❜ سلامت/ مشهد، میزبان همایش بین المللی مدیریت سلامت و بحران در تجمعات انبوه

  • بازدید: ۲۵۴
سلامت/ مشهد، میزبان همایش بین المللی مدیریت سلامت و بحران در تجمعات انبوه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد

در آخرین روز مرداد، مشهد، میزبان همایش بین المللی مدیریت سلامت و بحران در تجمعات انبوه...

همایش علمی و بین المللی مدیریت سلامت و بحران در تجمعات انبوه، با حضور سازمان‌ها و نهاد‌ها و سخنرانان داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد،مشهد، میزبان همایش بین المللی مدیریت سلامت و بحران در تجمعات انبوه گفت: این همایش ۳۱ مردادماه به همت کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل این دانشگاه و با هدف مدیریت و هماهنگی بیشتر میان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در زمان برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزار می‌شود.

دکتر ایوب توکلیان با بیان اینکه این گونه تجمعات سال به سال گسترده‌تر برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال در دهه پایانی ماه صفر نسبت به سالیان قبل جمعیت بیشتری به مشهد مشرف می‌شوند و این موضوع ضرورت آمادگی و پیش بینی و تدابیر این مراسم را به صورت علمی‌تر و آکادمیک‌تر نشان می‌دهد.

وی گفت: جلسه هماهنگی با ارگان‌های مختلف از جمله آستان قدس رضوی، شهرداری، استانداری، سپاه و... برگزار شد تا با برنامه ریزی لازم، بتوان همایشی با محتوای بهتر برگزار و در سایه اطلاعات به دست آمده از این همایش بتوان به بهترین شکل ممکن به زائران خدمت رسانی کرد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8554


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها