دیپلماسی❜ سلامت/ مشارکت ۷۰۰ متخصص در اولین روز وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا

  • بازدید: ۳۱۸
سلامت/ مشارکت ۷۰۰ متخصص در اولین روز وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا

وبینار بین‌المللی پزشکان قلب ایران و اروپا که با همکاری بیمارستان فوق تخصصی رضوی و انجمن TOBI ایتالیا در حال برگزاری است، روز جمعه در اولین روز خود با مشارکت حدود ۷۰۰ متخصص داخلی و خارجی برگزار شد. به گزارش آستان‌نیوز، این وبینار امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت آنلاین برگزار می شود و بیمارستان رضوی در ایران و انجمن TOBI در ایتالیا برگزارکنندگان آن هستند. در اولین روز این کنگره بین المللی، دو عمل زنده آنژیوپلاستی در ایتالیا انجام شد و ۷۰۰ پزشک متخصص در سراسر جهان روند انجام آن را به صورت آنلاین دنبال کردند.

این دو عمل زنده روی بیمارانی انجام شد که رگ های آن ها دچار گرفتگی زیاد بود و به طور معمول امکان عمل آنژیوپلاستی برای آنها امکان پذیر نیست اما در این وبینار، این عمل های جراحی با موفقیت انجام شد.

همچنین در اولین روز این وبینار، 4 عمل ضبط‌شده (live in the box) که در گذشته توسط اساتید ایرانی انجام شده بود، پخش و درباره آنها بحث و گفت‌وگو شد. هیئت علمی نخستین روز این وبینار دو روزه شامل متخصصانی از کشورهای ایران، ایتالیا، انگلستان و اسپانیا بودند.

شایان ذکر است در این وبینار بین المللی که دومین روزز آن 22 اسفندماه برگزار خواهد شد، علاوه بر انجام عمل‌های جراحی زنده، تازه ترین تکنولوژی‌ها و روش‌های درمانی کم تهاجمی‌تر توسط متخصصان داخلی و خارجی بررسی می شود.


مشارکت 700 متخصص در اولین روز وبینار پزشکان قلب ایران و اروپا

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7763


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها