دیپلماسی❜ رئیس سازمان صنعت و معدن استان: ارتقای سهم برندهای محصولات خراسان رضوی در سطح بین‌المللی

  • بازدید: ۳۱۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از ارتقای سهم برندهای محصولات خراسان رضوی در سطح بین‌المللی در صورت همکاری دانشگاه‌های این استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راضیه علیرضایی امشب در مراسم اختتامیه سومین همایش برندسازی با رویکرد رفتار مصرف کننده در سالن اجتماعات ساختمان ساپکو اظهار کرد: عدم توجه به سیستم ثبت رسمی برندهای ایرانی در کشور سبب شده است تا هویت آنها به درستی مشخص نشود و تولیدکنندگان با مشکلات خاصی روبه‌رو شوند. وی بیان کرد: مهم‌ترین عامل در مراحل ایده تا شهرت یک برند در توجه به فناوری است چراکه فناوری با کمک خلاقیت می تواند سبب ارتقای کیفی برند در جامعه شود. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، از ارتقای سهم برندهای محصولات خراسان رضوی در سطح بین‌المللی در صورت همکاری دانشگاه‌های این استان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین موانع برندها در سطح بین‌المللی مشکلات و تحریم‌های سیاسی بود که به نظر می‌رسد این امر با به نتیجه رسیدن مذاکرات، تا حدودی رفع شود... علیرضایی تبیین کرد: دولت همواره تلاش می‌کند با در نظر گرفتن راهکارهای مختلف از برندهای ایرانی حمایت کند و به نتیجه رسیدن مذاکرات نیز در راستای رسیدن به این مهم است.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حمایت از برندهای ملی در این استان را از اهمیت بالایی دانست و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین مشکلات این بخش را می‌توان تهیه برندهای تقلبی در برخی از کشورها عنوان کرد لذا برای رفع این مشکل، صاحبان برند باید مالکیت معنوی از آنها را جدی بگیرند.وی استفاده از تولید ملی و برند ایرانی را از طریق فرهنگ‌سازی در جامعه عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از کالاهای نامرغوب چینی با برندهای کشورهایی همچون ترکیه در کشور ما وجود دارند که برخی از مشتریان را به سوی خود جذب می‌کنند لذا برگزاری چنین همایش هایی می تواند به مردم درباره خرید هر نوع برند آگاهی بدهد.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/5835


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نظرات مخاطبان


جست و جو در وبگاه


حتماً بخوانید

توضیح

بسیاری از مخاطبان ما، چه بسا فرصت کافی یا حوصله ی وافی برای مشاهده ی تمام صفحات تارنمای فرهیخت را نداشته باشند، اما تمایل دارند در کوتاه ترین زمان ممکن، مطلع شوند اوضاع رویکرد بین المللی رخدادها و نیز حال دیپلماسی های ۲۲ گانه ی شهر و استان چگونه است؟ یا اصلاً برای بار اول است که به این وبگاه سر می زنند و می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بدانند اساساً «حرف حساب ما چیست؟» و اگر حال و روز «رویکرد بین المللی شهر و استان» خوب نیست، برای گذر از «وضعیت موجود» به «وضعیت مطلوب»، «پیشنهاد و راهکار ما چیست؟» البته در وب سایت های خبری و تحلیلی، معمولاً از محتوای این بخش با عنوان «انتخاب سردبیر» یاد می کنند.

اهم دغدغه ها

توضیح

اهم دغدغه ها، نگرانی ها و دلواپسی های فرهیخت را در این بخش شاهد خواهیم بود. باتوجه به کثرت این دغدغه ها، اهم آنان را ما در این بخش به نمایش خواهیم گذاشت تا در یک نگاه، بتوانید به مهمترین و الویت دارترین تشویش ها و پریشانی های رویکرد بین المللی شهر و استان همچنین دیپلماسی های فعال داشته باشید. یادآوری می کنیم از این شش قسمت، فقط محتوای بخش اول یعنی «فقر آمار» به صورت پیش فرض در مقابل دیدگان شما قرار دارد و بدیهی است برای مشاهده ی بخش های دیگر، باید بر روی عنوان مربوطه کلیک فرمایید.

صرفاً آن چیزی که قابل اندازه گیری است، مدیریت می شود پس از ۴۵ سال وقتی هنوز نمی توانیم آمار موثقی از زائران ایرانی و غیر ایرانی یا دانشجویان، سرمایه گذاران، گردشگران سلامت و اتباع ارائه دهیم، پس برنامه ریزی ها برای مدیریت آنان به نتیجه مطلوب نمی رسد و این واقعاً مایه فضاحت هردیار زائرخیزی است. آرشیو

شهر کم رویداد، شهر نیست، مزارستان اموات است! به همان میزان که موجودات زنده به اکسیژن و غذا نیازمندند، حیات، نشاط و پویایی شهرها نیز به رخدادها و اونت ها وابسته هست. آیا باورتان می شود مشهد مصفای ما جزو کم رخدادترین کلان شهرهاست؟ چطور می توان این نقیصه را در دیاری که مدعی قطب اول گردشگری کشور است، توجیه کرد؟ آرشیو

مشهدی که تمام نانوایی هایش متولی واحد دارد، چرا بین الملل اش بی متولی است؟ ماهی قدر آب را نمی داند و برخی از مسئولان و رسانه های ما قدر زائر، منزلت زیارت و حتی وجود نازنین خود امام رضا(ع) را و همچنین غافل از جایگاه زائران غیر ایرانی! واقعاً عجیب و نوبر نیست این همه بی اعتنایی در شهری که حیات اقتصادیش وابسته به اقتصاد زیارت است؟ آرشیو

امام رضا(ع) برند مشهد است! مشهد قطب گردشگری نیست! گواهینامه بین المللی فرودگاه! جشنواره امام رضا(ع) المپیک فرهنگی کشور! بین المللی سازی دانشگاه! و... اینها افاضات برخی از مسئولان خدوم اما غافل ماست که درسایه غفلت نخبگان و اهل قلم در سپهر رسانه بازتاب می یابد. جز آگاهی بخشی، چه رسالت دیگری داریم؟ آرشیو

هتل نسازید، اشباع شد! زائرسراها بختک اند! مشهد تشک دومیدانی ندارد! روز خیام ثبت جهانی شد! معرفی مشهد و زنان نخبه به جهانیان! اینها اندکی از آدرس های غلطی است که برخی حضرات به رسانه های منفعل ما می دهند و آنها هم بدون راستی آزمایی، منتشر می کنند. آه که چقدر بی دفاع است رویکرد بین المللی شهر رضوی آرشیو

نمایشگاه بین المللی خودرو! بلیت هواپیما گران نشده! ۲۰ میلیون گردشگر آبشار اخلمد، وعده سرخرمن افتتاح دبیرخانه جشنواره رسانه خورشید و... بخش اندکی از خالی بندی های مفتضحی است که برخی خواص برای تضییع حقوق مجاوران افاضه کردند و تاکنون چه کلاه های گشادی که سرمان نرفته است! آه که چقدر زودباورند برخی فرادستان ما... آرشیو