دیپلماسی❜ دینی/ مشارکت طلبه‌هایی از ۲۱ ملیت در فعالیت تبلیغی ماه رمضان جامعه‌المصطفی خراسان

  • بازدید: ۳۸۲
دینی/ مشارکت طلبه‌هایی از ۲۱ ملیت در فعالیت تبلیغی ماه رمضان جامعه‌المصطفی خراسان

مدیر ارتباطات و بین‌الملل جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی خراسان گفت: در ماه رمضان امسال طلبه‌های این مجتمع آموزشی از ۲۱ ملیت در فعالیت‌های تبلیغی حضوری و مجازی مشارکت دارند. حجت الاسلام عباس یوسف نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هند، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، آذربایجان، عراق، نیجریه، ساحل عاج، سنگال، تانزانیا و لبنان برخی از کشورهایی هستند که طلابی از آنها در این فعالیت های تبلیغی همکاری دارند. وی ادامه داد: پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو پروازها فعالیت تبلیغی ماه رمضان فقط به صورت مجازی انجام شد.

مدیر ارتباطات و بین الملل نمایندگی خراسان، آموزش قرآن، بیان تفسیر و نکات قرآنی، بیان احکام، جزءخوانی و بیان حدیث را از محورهای محتواهای تولیدی طلاب و مبلغان برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات، منبرهای آنلاین مجازی، پادکست، کلیپ، عکس نوشته و فایل متن، قالب‌های مختلف تولید محتوای مبلغان در طول ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام یوسف نژاد افزود: در حالی که دشمن با انواع و اقسام برنامه‌ها و بسترها از جمله شبکه‌های اجتماعی به دنبال تهی کردن سرمایه دینی مردم و جوانان به خصوص در فضای مجازی است، باید برای ارتقای دانش مذهبی مردم کوشش کرد.

وی دسترسی گسترده به مخاطبان در اقصی نقاط جهان را از دستاوردهای فضای مجازی برشمرد و گفت: باید تهدیدات این فضا را به فرصتی برای تعمیق باورهای دینی و قرآنی تبدیل کرد.

سه هزار نفر از طلاب از ۵۰ ملیت در جامعه المصطفی نمایندگی خراسان تحصیل می‌کنند.

جامعة المصطفی(ص) العالمیة، نهاد علمی و بین‌ المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیرایرانی تشکیل شده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7940


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها