دیپلماسی❜ دینی/ برپایی مراسم اختتامیه ۲۶مین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی به صورت حضوری در قم و مجازی در مشهد

  • بازدید: ۴۲۶
دینی/ برپایی مراسم اختتامیه ۲۶مین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی به صورت حضوری در قم و مجازی در مشهد

اختتامیه بیست ششمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی ص در قم به صورت حضوری و در سایر نمایندگی ها از جمله در مشهد به صورت مجازی برگزار شد. این رویداد از لحاظ تعداد مخاطب و تنوع ملیتی یکی از رویدادهای مهم قرآنی در جهان اسلام است. در این رویداد بین المللی، قاریان، انجمن های قرآنی و حافظان قرآنی خواهر و برادر المصطفی ص خراسان توانستند بالاترین رتبه های این جشنواره را کسب کنند. نمایندگی خراسان با توجه به تعداد شرکت کنندگان، راه یافتگان به مراحل نیمه نهایی ونهایی و نیز کسب رتبه، جایگاه قابل توجهی را کسب، و با ۱۷ رتبه برتر در بخش‌های مختلف، بیش از 40 درصد از رتبه ها وجوایز این جشنواره بین المللی  را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالح رئیس المصطفی ص خراسان اظهار داشت: امروز نمایندگی المصطفی ص در خراسان از ظرفیت های بزرگ قرآنی برخوردار است و می‌توان گفت یکی از قطب های قرآنی مهم جامعه المصطفی ص العالمیه می باشد.

شایان ذکر است این مراسم درقم به صورت حضوری، محدود و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و نیز به صورت مجازی در سایر نمایندگی های المصطفی ص برگزارگردید.

روابط عمومی جامعه المصطفی ص العالمیه_نمایندگی خراسان






معرفی برگزیدگان قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی العالمیه

بیست و ششمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی با معرفی افراد برگزیده به کار خود پایان داد.


معرفی برگزیدگان قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی العالمیهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛مرکز قم ،در این دوره از جشنواره بیش از ۱۳ هزار نفر از طلاب، کارکنان و خانواده‌های آنان در ۲۰ رشته به رقابت پرداختند.


حجت‌الاسلام کریمی معاون فرهنگی جامعه المصطفی با اشاره به استقبال پرشور از این دوره از جشنواره قرآنی و حدیثی گفت: بیست و ششمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی در دو بخش مهارتی و معارفی در ۲۸ رشته قرآنی و حدیثی برگزار شد.


وی افزود: این دوره از جشنواره از ۱۵ مرداد شروع و تا پایان بهمن ماه در رشته های مختلف قرآنی و حدیثی از جمله حفظ کل قرآن، قرائت، ترتیل، مطالعات حدیثی، ابتهال و... ادامه پیدا کرد.


معاون فرهنگی جامعه المصطفی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این جشنواره تاکید کرد و گفت: این جشنواره  در تمامی مراحل به منظور حفظ سلامت شرکت‌کنندگان به صورت مجازی برگزار شد.


رئیس جامعه المصطفی العالمیه نیز در این جشنواره ضمن اشاره به فعالیت‌های قرآنی جامعه المصطفی گفت: قرآن کتابی است که حقیقت عالم را بدون هیچ نقصی نشان داده و این کتاب نورانی مبنای تمامی حرکات در جامعه المصطفی هست.


حجت الاسلام عباسی گفت: قرآن نعمت بیکران خدا به انسان است و راز های پیچیده عالم را برای بشر آشکار کرده است.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7812


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها