دیپلماسی❜ دانشگاهی/ بازدید اساتید دانشگاه حله عراق از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد

  • بازدید: ۴۷۸
دانشگاهی/ بازدید اساتید دانشگاه حله عراق از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در مشهد
آستان قدس رضوی

جمعی از اساتید دانشکده پزشکی و داروسازی دانشگاه حله عراق از بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس دیدن کردند و با فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی و پژوهشی این مرکز آشنا شدند.


به گزارش آستان‌نیوز، در این بازدید که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد ذوالفقاری؛ معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان و پژوهشگران بنیاد پژوهش‌های اسلامی انجام شد، بر موضوع اهمیت انتقال و نشر آموزه‌های اسلامی توسط استادان علوم پزشکی و نقش موثر آنان در ترویج غیر مستقیم معارف دینی و ارزش‌های اخلاقی تاکید شد.


همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های فشرده آموزشی با رویکردهای معرفتی و اخلاقی، مراقبت‌های معنوی و بهره‌مندی از ادعیه و توصیه‌های اخلاقی و دینی برای کمک به بیماران بستری در بیمارستان‌ها، تقویت روحیه و کمک به بهبود طبیعی و مطلوب جسمی آنان از موضوعاتی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.


این گروه به منظور شرکت در دوره‌های آموزشی معارفی و اخلاقی با تاکید بر موضوع فلسفه و عرفان اسلامی با هماهنگی جامعه المصطفی العالمیه و دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شهر مقدس مشهد سفر کردند و ضمن بهره‌مندی از توفیقات زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) از نزدیک با بخش‌های مختلف فرهنگی، علمی و بهداشت و درمان مجموعه آستان قدس رضوی آشنا شدند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/8248


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها