دیپلماسی❜ بازدیدفیزیکی ورودی های حرم زیبنده زائران [بویژه زائران خارجی] حضرت رضا(ع) نیست

  • بازدید: ۷۵

عضو کمسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود پیشرفت علم و ساخت دستگاه های کنترل شده حساس و قوی بازدید فیزیکی زائران امام رضا(ع) در ورودی های حرم شایسته نیست. مصطفی طباطبائی نژاد در گفتگو با روابط عمومی همایش چشم انداز پایتخت معنوی ایران افزود: بازدید بدنی مسافران و زائران حرم امام رضا علاوه بر نارضایتی باعث ایجاد احساس نا امنی فضا در آنها خواهد شد. وی افزود: استفاده از دوربین های کنترل شده در مکان های حساس و نصب دستگاه های هوشمند در مبادی ورودی حرم از مسائلی است که آستان قدس باید به آن توجه ویژه داشته باشد....

وی تصریح کرد: کمسیون قضایی مجلس برنامه خاصی برای تامین امنیت مشهد در دست ندارد اما اگر مسئولان استانی مشکلات خود را بیان نماینده بر همان اساس کمسیون قضایی مجلس تصمیم گیری خواهد نمود.


نماینده مردم اردستان افزود: از آنجایی که اخیراً وهابی ها مشکلاتی را برای کشور ما ایجاد نموده و جایگاه مذهبی ما را تهدید می کنند هم مسئولان نظام و هم نمایندگان مجلس باید به شهر مقدس مشهد که ویترین شیعیان جهان است توجه ویژه ای داشته باشند.


وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت های موجود در مشهد به هیچ وجه برای حجم وسیع زائران کافی نیست و در ایام مناسبتی به شدت کمبود مکان های اقامتی، پارکینگ، رستوران و امکانات بهداشتی در مشهد احساس می شود.


عضو کمسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور همزمان جمع زیادی از نمایندگان و اعضای هیئت دولت به طور همزمان در مشهد فرصت مناسبی است تا مسئولان استان خراسان رضوی مشکلات موجود در این منطقه را بیان کنند تا با  به بررسی راهکارهای رفع این مشکلات بپردازند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/7301


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها